Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[..]

Als je iets koopt vindt ik dat het wel compleet moet zijn....dat is bij de DVD's in ieder geval wel zo.

Idd :) Maar vroeger wouden mensen dat juist niet. Daarom hebben ze de series ook ingekort op de videobanden. Mensen wouden vroeger gewoon een videobandje van rond een uur hebben.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Orgineel materiaal is idd leuker om te hebben en als je het erover hebt dan kun je dat materiaal nog makkelijk in huis krijgen (veilingsites enz.) voor het geval je de video's/cd's vroeger al niet had gekocht (cd's zijn btw nu nog te bestellen via fonos.nl)

Omdat B&A mee moesten met de handelsmarkt die zich ontwikkelde en men een contract sloot met Bridge besloot men de series een nieuwe impuls te geven, door middel van o.a nieuwe muziek. Immers blijven B&A over het algemeen een generatie ding. Je kan nu niet aan komen zetten met oude CNR banden, daar is simpel weg gewoon geen vraag naar.

Face the werkelijkheid een keer...

Wonderer, ik vind je een beetje opgefokt reageren. Kan ook wel wat minder naar mijn mening.

Ze hadden "ruzie" met klaris, dus de muziek MOEST wel vervangen worden. Waarom ze ook de originele muziek (Vangelis en zo) vervangen hebben weet ik niet, eigenlijk, maar dat zal wel zoiets zijn van "alles tegelijk, mooie eenheid" en misschien wisten ze niet precies meer wat van Klaris was en wat origineel.

En ik opgefokt? You've seen nothing yet...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ze hadden "ruzie" met klaris, dus de muziek MOEST wel vervangen worden. Waarom ze ook de originele muziek (Vangelis en zo) vervangen hebben weet ik niet, eigenlijk, maar dat zal wel zoiets zijn van "alles tegelijk, mooie eenheid" en misschien wisten ze niet precies meer wat van Klaris was en wat origineel.

En ik opgefokt? You've seen nothing yet...

Het verhaal wat ik heb gehoord is dat Aad liever de naam van Klaris gewoon niet meer op de aftiteling wou hebben, omdat Klaris dus zo dom had gedaan met de geluidsbanden. Naja daar heeft Aad dan ook wel gelijk in, ik zou de naam van iemand die mij iets rottigs ook liever niet meer willen zien :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het verhaal wat ik heb gehoord is dat Aad liever de naam van Klaris gewoon niet meer op de aftiteling wou hebben, omdat Klaris dus zo dom had gedaan met de geluidsbanden. Naja daar heeft Aad dan ook wel gelijk in, ik zou de naam van iemand die mij iets rottigs ook liever niet meer willen zien :)

Welke Aad? :D

Onze Aad vond de oude achtergrondmuziek misschien teveel herinneren aan Klaris, en dacht 'hoppa, grote schoonmaak, álles druit'

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Welke Aad? :D

Onze Aad vond de oude achtergrondmuziek misschien teveel herinneren aan Klaris, en dacht 'hoppa, grote schoonmaak, álles druit'

Aad van Toor :) bedoelde ik

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik denk dat we allemaal een beetje doordraaien.

Als bassie en Adriaan al hun verhalen nog 10 keer willen uitbrengen dan hebben ze daar toch het volste recht toe. Wellicht zijn ze over een aantal jaren niet meer te zien op tv en alle kinderen hebben (net als wij toen, en nu) ook recht op Bassie en Adriaan. Wij zijn er mee opgegroeid en als je leuke nieuwe deuntjes onder stukken zet waar het ruist of lang stil is, dan is dat toch hartstikke goed.

Ook vind ik dat NIEMAND moet zeuren over dit alles.

Je HOEFT niks te kopen. Sommige fans zullen alle drukken en versies van banden en DVD's willen. Prima toch. Voor ieder wat wils. Wil je ze niet hebben? dan niet!

Maak je niet druk om dit soort dingen. Geniet van je (eventuele) verzameling van je BenA spullen. Kijk er naar met veel plezier en probeer het plezier door te geven aan alle andere.!

Bassie en Adriaan 4-ever. Dat er nog maar veel (nieuw)materiaal mag uitkomen. Nieuw of oud. Ik vind het stoer!

Gr Michiel

Ps: ik ben geen pater die preekt, maar in leeraar in opleiding die het weer eens beter weet dan de rest...

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik denk dat we allemaal een beetje doordraaien.

Als bassie en Adriaan al hun verhalen nog 10 keer willen uitbrengen dan hebben ze daar toch het volste recht toe. Wellicht zijn ze over een aantal jaren niet meer te zien op tv en alle kinderen hebben (net als wij toen, en nu) ook recht op Bassie en Adriaan. Wij zijn er mee opgegroeid en als je leuke nieuwe deuntjes onder stukken zet waar het ruist of lang stil is, dan is dat toch hartstikke goed.

Ook vind ik dat NIEMAND moet zeuren over dit alles.

Je HOEFT niks te kopen. Sommige fans zullen alle drukken en versies van banden en DVD's willen. Prima toch. Voor ieder wat wils. Wil je ze niet hebben? dan niet!

Maak je niet druk om dit soort dingen. Geniet van je (eventuele) verzameling van je BenA spullen. Kijk er naar met veel plezier en probeer het plezier door te geven aan alle andere.!

Bassie en Adriaan 4-ever. Dat er nog maar veel (nieuw)materiaal mag uitkomen. Nieuw of oud. Ik vind het stoer!

Gr Michiel

Ps: ik ben geen pater die preekt, maar in leeraar in opleiding die het weer eens beter weet dan de rest...

Je hebt heeeelemaal gelijk. Maar Maikotjuh, wat bedoelde je met nieuwe uitgave van de sleutel en de professor?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

MISSCHIEN de laatste. Er zijn nog steeds "verloren" banden waarvan Adriaan gezecht heeft dat ze iets op het spoor zijn. Als die boven water komen, komen er nieuwe uitgaven van (als ik het me goed kan herinneren) De sleutel en de proffesor

Bedoel je dit B1000000 ? O}

Maar het was niet Maikotjuh die het zei....

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Mij lijkt het heel leuk een making off.

Beetje makkelijk berichtjes winnen he ;). Een making off video zou super zijn, maar ik weet eigenlijk niet of er voldoende materiaal voor is.

Ik had het als extra op de dvd's ook super gevonden net als de bloopers van de andere series. Maarja daar is het nu te laat voor, dus ik denk niet dat we nog veel van dit soort materiaal mogen verwachten.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Over die nieuwe deuntjes: dat snap ik wel. Adriaan moest de series in rap tempo monteren, zeker de sleutel en de diamant. De deuntjes werden aan de hand van plaatjes die bij de hand waren er onder gezet. Toevallig Vangelis etc. Ik snap best dat Adriaan bij het hetmonteren eenheid wou en koos voor nieuwe meer passende muziekjes.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
en hoelang duurt dan 1 zo'n blooper als ik het vragen mag?

Dat verschilt EEEEEELKE keer natuurlijk. ;) Van 10 seconden tot

soms wel 25 seconden. Beetje vage vraag als ik heel eerlijk ben. ;)

Als ik tijd heb, zal ik ze wel eens allemaal gaan tellen. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat verschilt EEEEEELKE keer natuurlijk. ;) Van 10 seconden tot

soms wel 25 seconden. Beetje vage vraag als ik heel eerlijk ben. ;)

Als ik tijd heb, zal ik ze wel eens allemaal gaan tellen. :P

Even over die bloopers: Op de Adriaan-homepage zegt Aad: "En dat is echt lachen". Maar bij mij zorgt het alleen voor een simpele glimlach. Wat vinden jullie van de bloopers? De leukste waren eigenlijk al bij laat ze amaar lachen voorbijgekomen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Even over die bloopers: Op de Adriaan-homepage zegt Aad: "En dat is echt lachen". Maar bij mij zorgt het alleen voor een simpele glimlach. Wat vinden jullie van de bloopers? De leukste waren eigenlijk al bij laat ze amaar lachen voorbijgekomen.

Dat is wel waar maar je hebt ze nu dan ook op DVD ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Even over die bloopers: Op de Adriaan-homepage zegt Aad: "En dat is echt lachen". Maar bij mij zorgt het alleen voor een simpele glimlach. Wat vinden jullie van de bloopers? De leukste waren eigenlijk al bij laat ze amaar lachen voorbijgekomen.

Ik lig bij een paar echt dubbel, dus Aad heeft wel gelijk... vooral bij de deur in Wales, de 86 takes van de steen op B100's hoofd en die van de Baron.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...