Ga naar inhoud

Interviews met cast/crew: vragen


Aanbevolen berichten

Brief aan topic was een beetje onoverzichtelijk... hopen dat het hier beter gaat. Zoals jullie hopelijk allemaal weten, staan er al een aantal interviews met acteurs op de info-site. In dit topic kun je vragen kwijt, die ik dan, voor zover mogelijk, eens in de zoveel tijd naar desbetreffende acteur doorstuur. Brandt maar los dus.

Op dit moment hebben we (that is, Angela, Johnny_B2_Good en ik) contact met Dick Rienstra, die het erg ziet zitten. Aangezien John prof fotograaf en journalist is, houden we het dit keer niet bij een e-mailtje, maar gaan we in September een face-to-face interview houden.

Kom maar op met je vragen!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hier dan een 2 vragen aan Dick Rienstra *adjudant* :

- Aan welke serie vond u het het leuks om mee te werken ?

- Zou U liever een grotere rol gehad hebben ?

Ze zijn misschien een beetje standaard maar ja.... ;)

Heel leuk trouwens dat jullie hem gaan intervieuwen ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kijkt u zelf wel eens naar Bassie en Adriaan?

Zou u, als het u gevraagd werd, weer de rol van adjudant/inspecteur Van Der Steen spelen?

Hoe bent u oorspronkelijk in contact met de gebroeders Van Toor gekomen?

Link naar bericht
Delen op andere sites

leuk topic !

beste *adjudant*

- wat doet u in het dagelijks leven, en idd kijkt u ook regelmatig naar B&A?

dat waren mijn vragen die zo even in mij opkwamen :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wil je me knuffelen? ;)

Maar serieus, we hebben meer vragen nodig.

Ik wil je best knuffelen hoor, Prince Charming ;) Maar ik ben geen cast/crew.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Jij mag me altijd knuffelen. Ik heb vaak een knuffel nodig... Come on, people! Hug me! Ik ben erg knuffelbaar...

En nou weer on topic sleurt John mee naar een rustig plekje om hem uitgebreid te knuffelen en kijkt iedereen die het verder probeert vuil aan

Vraagje aan Dick: Hoe speel je een politieagent?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Uhm... Maike, je zit er zelf bij... Dus waarom post je 't hier? Anders kan ik m'n complete vragenlijst (nou ja, op een paar na ;) ) hier ook wel neerzetten.

Ik ben in ieder geval samen met Angela bezig een adjudantenpet te vinden (mocht 'ie de zijne niet meer hebben) en ik zal onder het motto 'past die pet je nog steeds?' eens proberen of we ook Adjudant Van der Steen te spreken kunnen krijgen, en niet alleen Dick Rienstra. Klinkt misschien vaag, maar 't levert in ieder geval een leuke foto op.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Uhm... Maike, je zit er zelf bij... Dus waarom post je 't hier? Anders kan ik m'n complete vragenlijst (nou ja, op een paar na ;) ) hier ook wel neerzetten.

Ik ben in ieder geval samen met Angela bezig een adjudantenpet te vinden (mocht 'ie de zijne niet meer hebben) en ik zal onder het motto 'past die pet je nog steeds?' eens proberen of we ook Adjudant Van der Steen te spreken kunnen krijgen, en niet alleen Dick Rienstra. Klinkt misschien vaag, maar 't levert in ieder geval een leuke foto op.

Ik wou het weer on topic maken... ;)

En leuk idee, hopen dat ie erin trapt ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Kom op, vriendjes en vriendinnetjes... Jullie kunnen toch nog wel wat meer verzinnen? Wees eens creatief!

Ik ga er heus niet alleeen heen omdat ik 'm leuk vind hoor! Okee, misschien ook wel, maar nog wat vragen zou handig zijn. Of op z'n minst iets waarover je meer wilt weten, dan verzin ik desnoods de vragen eromheen wel.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zou wel eens willen weten of het zijn eigen initiatief was om zonder broek te gaan lopen in die ''blooper?'' die je ook op de Adriaan Homepage staat. Had hij Bas en Aad hiermee daadwerkelijk verrast, of was het gewoon gepland van te voren dat hij dit zou gaan doen?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik zou wel eens willen weten of het zijn eigen initiatief was om zonder broek te gaan lopen in die ''blooper?'' die je ook op de Adriaan Homepage staat. Had hij Bas en Aad hiermee daadwerkelijk verrast, of was het gewoon gepland van te voren dat hij dit zou gaan doen?

Oh god, now you've got him started... Zie jij John al vragen naar Dick's broek? >:)

Zelf eigenlijk ook wel benieuwd naar, ik bedoel, hoe loop je een set op zonder broek zonder dat het iemand opvalt? ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Oh god, now you've got him started... Zie jij John al vragen naar Dick's broek? >:)

Zelf eigenlijk ook wel benieuwd naar, ik bedoel, hoe loop je een set op zonder broek zonder dat het iemand opvalt? ;)

:9~ *droomt* :9~

En ik wilde alleen maar vragen of 'ie een pet op wilde zetten... Nou ja, jouw schuld! >:)

Link naar bericht
Delen op andere sites

hehe tweede post vanavond dat k om ontopic ga vragen :P

sjonge jonge een forum over kinderhelden waar midden in de nacht gepost wordt en dan ook nog eens mega offtopic, gelukkig lezen aad en bas van toor hier nooit.... :P

Maaruh mijn vraag:

Welke titel vind u zelf mooier, adjudant of inspecteur. (ik vind adjudant namelijk een stuk cooler) en welke titel vind u het meest bij u zelf (dick rienstra) passen en welke titel het meest bij u als personage (van der steen)

Misschien beetje uitvoerige vraag, maar dat is aan de interviewers om in te korten ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
hehe tweede post vanavond dat k om ontopic ga vragen :P

sjonge jonge een forum over kinderhelden waar midden in de nacht gepost wordt en dan ook nog eens mega offtopic, gelukkig lezen aad en bas van toor hier nooit.... :P

Maaruh mijn vraag:

Welke titel vind u zelf mooier, adjudant of inspecteur. (ik vind adjudant namelijk een stuk cooler) en welke titel vind u het meest bij u zelf (dick rienstra) passen en welke titel het meest bij u als personage (van der steen)

Misschien beetje uitvoerige vraag, maar dat is aan de interviewers om in te korten ;)

Het was hartstikke coming onto Dick... eh, on topic! ;)

Goeie vraag, adjudant klinkt inderdaad een stuk cooler.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het schoot me zomaar te binnen...en niet vragen of hij die scene nog een keer na wil spelen :P

Kom op, je kent me toch wel een beetje beter dan dat?

Als ik Dick Rienstra in z'n ondergoed heb, zou ik dan echt m'n kostbare tijd verdoen aan het vragen of 'ie een scene uit B&A wil spelen? I think not...

Wat ik WEL zou doen, zet ik maar niet op 't forum. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oké, er is nu een datum (Bedankt Angela!) Het interview met Dick doen we op:

Donderdag 23 September

Dat betekend dat alles wat na de 22ste gepost wordt, waarschijnlijk te laat is, dus denk nog even flink na!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...

Nog iets meer dan een week. We willen binnenkort de lijst definitief maken. Helaas kunnen we niet alle vragen doen, maar misschien kan ik een follow-up via e-mail doen of zo.

Dus, brandende vragen aan Dick Rienstra hier posten, na dit weekend is het te laat.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Subtiel schopje. Nog een paar dagen. Ik heb de vragen maar toegespitst op wat hij deed voor B&A, dat is tenslotte ons pakkie an.

*is al fijn zenuwachtig*

Maak je niet druk... Met zijn "relaxe" blik stelt ie je vast snel op je gemak! ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

was u wel eens zenuwachtig voor de opnamen?

Kon u goed opschieten met uw "collega agenten" in de Kroon? ;)

Als adjudant, of een van de andere functies bij de politie die u heeft beoefend, heeft u vast wel op een bepaalde manier ontzag voor verdachten. Wie van de boeven (behalve de ingerekende Bassie & Adriaan) vond u het best? -> Kort: Wie was uw favoriete boef?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Als ie me ZO aankijkt, kun je me opvegen hoor...

Whahaha... Hoe kom je daar aan? Die is wel heel erg hoor... ;) Hahaha, ik schrok er gewoon van! *)

*adriaan* :Goeiemiddag adjudant...

*adjudant* : Nou laat dat goeie d'r maar af Adriaan... Want zo goed is deze middag niet...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Whahaha... Hoe kom je daar aan? Die is wel heel erg hoor... ;) Hahaha, ik schrok er gewoon van! *)

*adriaan* :Goeiemiddag adjudant...

*adjudant* : Nou laat dat goeie d'r maar af Adriaan... Want zo goed is deze middag niet...

Dat is een van de redenen waarom ik fan ben van Dick... die blik... :9~

Komt uit de Diamant trouwens. De ondervraging.

Link naar bericht
Delen op andere sites
ben je wel eens vaker belaagd door fans die opgewonden raakten van je verhoren?

Dat antwoord is per definitie ja. Dat gebeurt morgen namelijk >:)

Ik ga de lijst uitprinten, nu is iedereen te laat, lekker puh.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat antwoord is per definitie ja. Dat gebeurt morgen namelijk >:)

Ik ga de lijst uitprinten, nu is iedereen te laat, lekker puh.

daarom staat er dus "wel eens vaker", aangezien jij die vragen morgen gaat stellen :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...