Ga naar inhoud

Napraat topic: Circus


Aanbevolen berichten

Hey ik ben net terug in Gouda van het circus vandaan, en het was geweldig. Acrobaten, clowns (met natuurlijk vaak Bassie tussendoor), en een stel gedresseerde koeien dat niet goed wilde luisteren. En Bassie speelde ook nog een heel mooi mondharmonica nummer. Ja echt gezellig ook met alle forumleden en natuurlijk vroeg Bassie nog of het "forum-tuig" zoals hij dat zo mooi noemde even bij hem konden komen voor een praatje.

Voor herhaling vatbaar dus.

(Dat laatste komt wel goed uit aangezien het circus ook volgende week bij mij in Gouda komt ^O^ )

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hey ik ben net terug in Gouda van het circus vandaan, en het was geweldig. Acrobaten, clowns (met natuurlijk vaak Bassie tussendoor), en een stel gedresseerde koeien dat niet goed wilde luisteren. En Bassie speelde ook nog een heel mooi mondharmonica nummer. Ja echt gezellig ook met alle forumleden en natuurlijk vroeg Bassie nog of het "forum-tuig" zoals hij dat zo mooi noemde even bij hem konden komen voor een praatje.

Voor herhaling vatbaar dus.

(Dat laatste komt wel goed uit aangezien het circus ook volgende week bij mij in Gouda komt ^O^ )

Hoe kom jij nou bij Gouda :P Het is in Rotterdam op de Blaak :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Haha, nee hoor gekheid, maar het was daar ook best rustig hoor. Ja wie gaat er nu op zo'n warme dag naar het circus 8)7 ipv het strand. Nou wij dus :D .

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja echt gezellig ook met alle forumleden en natuurlijk vroeg Bassie nog of het "forum-tuig" zoals hij dat zo mooi noemde even bij hem konden komen voor een praatje.

Tsja, het forum wordt steeds beruchter ;) Wel leuk aangekondigd door Bassie. Hij vind het blijkbaar toch wel tof dat er forumleden naar het circus komen en hij neemt toch weer de tijd voor een praatje.

De BBQ'en forumleden hadden trouwens wel mazzel met het weer zeg! Echt superweer om buiten te zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Haha, nee hoor gekheid, maar het was daar ook best rustig hoor. Ja wie gaat er nu op zo'n warme dag naar het circus 8)7 ipv het strand. Nou wij dus :D .
Wat moet je nou op het strand? Het circus is veel leuker. Vooral met zo'n geweldige groep.
Link naar bericht
Delen op andere sites

*komt ook net thuis, stom Steenwijk...* Nou, ik heb in total er 5 uur voor in de trein gezeten, minimaal, maar het was 't echt waard. Geweldige groep, geweldige sfeer, geweldige voorstelling! ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zow ook weer thuis :D

het was nog lang onrustig in Krimpen...eerst hebben we eens lekker flink geschranst, om vervolgens de buurt wakker te houden met gekakel en rookwolken >:) Met de laatste trein zowat toch veilig thuis aangekomen. Het was inderdaad hartstikke leuk en gezellig, en we zijn zelfs tijdens de show nog genoemd :D

Link naar bericht
Delen op andere sites

Leuke groepsfoto met Bas (bedankt Wonderer ^O^), ik baal nog steeds dat ik toen in Dieren al weg was. Nu dan toch een beetje goedgemaakt.

Tijdens een lied in de show zei Bassie tegen Evert dat hij duidelijk het forum boven de rest van het publiek hoorde brullen! Het was supergezellig met de groep en Bas nam zowel voor en na de voorstelling en in de pauze alle tijd om met ons te praten. Staat bij de shows altijd voor zijn fans klaar.

Bas vroeg ons ook nog even dit aan jullie door te geven: als jullie nog naar een andere circusvoorstelling van Althof gaan, moet je bij de kassa naar Bas vragen. Hij kan dan zorgen voor een speciaal forum-arrangement.

Verder bevestigde Bas dat het heel goed met Aad gaat en dat hij nu voor een wat langere tijd in zijn huis in spanje verblijft. We willen natuurlijk niet... jagen, maar die autobiografie moet nu toch wel gaan opschieten! ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Echt super jammer dat ik er niet bij was. En dat het goed met Aad gaat is ook fijn om te horen. Als het goed is stapt hij over een uur in het vliegtuig richting Spanje.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zow ook weer thuis :D

het was nog lang onrustig in Krimpen...eerst hebben we eens lekker flink geschranst, om vervolgens de buurt wakker te houden met gekakel en rookwolken >:) Met de laatste trein zowat toch veilig thuis aangekomen. Het was inderdaad hartstikke leuk en gezellig, en we zijn zelfs tijdens de show nog genoemd :D

"Zowat" veilig? O}

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

"Zowat" veilig? O}

Hij reed tot Utrecht met mij mee. Ik laat het aan jou over om te bepalen of het tot Utrecht veilig was, of vanaf ;)

Meer foto's asap.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Leuk om te zien dat jullie een toffe dag hebben gehad. Wegens persoonlijke omstandigheden moest ik op het laatste moment cancellen, erg jammer. Fantastische foto met Bas! Ik zat eens te kijken en viel me op dat hij op deze foto weer wat jonger lijkt. Hij lijkt meer op de Bassie uit de Europa serie destijds. Anyway, misschien kunnen we later nog wel een keer een ''kijkje nemen'' bij zo'n speciaal forum arrangement :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Leuk om te zien dat jullie een toffe dag hebben gehad. Wegens persoonlijke omstandigheden moest ik op het laatste moment cancellen, erg jammer. Fantastische foto met Bas! Ik zat eens te kijken en viel me op dat hij op deze foto weer wat jonger lijkt. Hij lijkt meer op de Bassie uit de Europa serie destijds. Anyway, misschien kunnen we later nog wel een keer een ''kijkje nemen'' bij zo'n speciaal forum arrangement :)

Het gebruinde koppie en een nieuwe pruik (is dat zo of is dit nog steeds dezelfde als van een jaar terug ??) kunnen veel doen !

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...