Ga naar inhoud

Danny Verbiest / Samson & Gert


Aanbevolen berichten

Hoi!

Ik ben al jaren Fan van zowel B&A als van Samson en Gert! Ik heb afgelopen zaterdag DE Danny Verbiest mogen spreken en ben uiteraard met hem op de foto gegaan! Hij vondt het erg leuk dat hij ook herkend werd vanuit B&A. Wat dat doen er niet veel!

Voor alle B&A fans de groeten van Danny!

>>offtopic >>> andere titel want het gaat meer over Samson en Gert nu :P <<

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Hij is gewoon Samson... Hij doet ook de bewegingen... Hij zit onder Samson... Vaak in een grote doos of zo iets onder de mand.

Ik heb Danny ontmoet in Plopsaland... Dat was erg leuk. Ik ben trouwens ook op de foto geweest met Gert, Piet Piraat en Walter de Donder (Plop en burgemeester S&G)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind het echt heel goed, hoe hij die stem van Samson doet. Echt heel mooi gedaan. Serie blijft leuk

Vind ik ook, en die leuke versprekingen altijd. Ik kon me de stem van Samson niet helemaal goed voorstellen bij Danny, totdat ik van de geheimzinnige opdracht de aflevering in België zag. Als Danny zegt: "In Brussel hebben wij die in het HEEL GROOT" dan hoor je een beetje Samson :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn ouders hadden het me altijd al gezegd. Wordt samson trouwens nog steeds gemaakt?

Samson word geloof ik nog steeds gemaakt. Maar in de zomer hebben ze van die voorstellingen

Link naar bericht
Delen op andere sites
Samson word nog steeds gemaakt alleen zonder Ann Petersen(zij speelde mevrouw Janine).Want Ann is namelijk overleden.

Jeannine de Bolle speelde al enkele jaren niet meer mee in Samson & Gert. Wel deed ze tot haar dood mee in de TV1-soap 'Thuis'. Het is ook dat programma dat een speciale hommage aan haar gebracht had.

Er worden toch nog steeds nieuwe afleveringen gemaakt van Samson & Gert maar die vind ik echt minder goed, die nieuwe met Frieda Kroket, vreselijk mens :):D

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jeannine de Bolle speelde al enkele jaren niet meer mee in Samson & Gert. Wel deed ze tot haar dood mee in de TV1-soap 'Thuis'. Het is ook dat programma dat een speciale hommage aan haar gebracht had.

Er worden toch nog steeds nieuwe afleveringen gemaakt van Samson & Gert maar die vind ik echt minder goed, die nieuwe met Frieda Kroket, vreselijk mens :):D

Geweldige actrice, vond het jammer dat ze zo vroeg met Samson gestopt is. Ik keek naar 'Thuis' voor haar, alhoewel dat echt een slechte soap vind. Alleen zij is natuurlijk geweldig! _O_ (Iedere doordeweekse dag herhalingen trouwens met Ann!!!)

Jammer dat deze granddame van de Vlaamse TV en Film nu zo gemist moet worden... R.I.P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Vind ik ook, en die leuke versprekingen altijd. Ik kon me de stem van Samson niet helemaal goed voorstellen bij Danny, totdat ik van de geheimzinnige opdracht de aflevering in België zag. Als Danny zegt: "In Brussel hebben wij die in het HEEL GROOT" dan hoor je een beetje Samson :P

In de allereerste series hoor je het beter. De afleveringen waarin Stef Bos Joop Mengelmoes speelt, daar is de stem van Samson nog niet zo brullerig.

Link naar bericht
Delen op andere sites
En Octaaf de Bolle (meesterlijke vent) speelt ook niet meer mee in de nieuwe delen :(

Het wordt trouwens meer een Samson topic :P

Ik wist niet dat Octaaf in de laatste afleveringen niet meer meespeelde!

Ik ga er eens op letten als ik nog eens kijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Octaaf doet nog steeds mee in de afleveringen. Hij was er alleen niet bij, bij de laatste 2 kerstshows van S&G. De nieuwste afleveringen worden uitgezonden op KETNET. Op de zondag om 9.00 Nu zijn er helaas steeds herhalingen, maar meestal vanaf september komen de nieuwe afleveringen...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hij is gewoon Samson... Hij doet ook de bewegingen... Hij zit onder Samson... Vaak in een grote doos of zo iets onder de mand.

Ik heb Danny ontmoet in Plopsaland... Dat was erg leuk. Ik ben trouwens ook op de foto geweest met Gert, Piet Piraat en Walter de Donder (Plop en burgemeester S&G)

Plopsaland! AARGH! Afgelopen vrijdag de hele dag banners lopen maken, voor de Kruidvat site. Ik kan geen Plopsaland meer zien!

Mensen die er goedkoop heen willen, moeten binnenkort op de Kruidvat website kijken, trouwens. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Heeft Kruidvat dan een actie ofzo voor Plopsaland?

Yeah, over twee weken geloof ik. Kweenie of ik meer mag zeggen, eigenlijk. Maar goed, Plopsaland wil je eigenlijk toch niet heen, dus da's mooi.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben vaak in De Panne (dus ik passeer steeds in Adinkerke - bij Plopsaland - met de tram). De parkeerplaats van Plopsaland staat steeds helemaal vol. Gert zal er ook wel een héle goede boterham mee verdienen als je dat zo ziet :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ben vaak in De Panne (dus ik passeer steeds in Adinkerke - bij Plopsaland - met de tram). De parkeerplaats van Plopsaland staat steeds helemaal vol. Gert zal er ook wel een héle goede boterham mee verdienen als je dat zo ziet :)

Gert zou toch een relatie met een van de k3`s hebben?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Gert zou toch een relatie met een van de k3`s hebben?

Ja, dat had ik ook eens gelezen. En weten dat hij al een vrouw met kinderen had O}

Maarja iedereen zijn zaak hé.

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik heb danny eens ontmoet in plopsaland maar dat was als Samson

en ik heb hem ook eens zien lopen in plopsaland

ik sta met Samson ook op de foto

dit jaar ga ik naar de samson en gert kerstshow

ik zit op de eerste rij dus dichtbij komen is niet moeilijk

*O**O**O* ole ole ole ole

maar bij de zomershow is het helemaal leuk want dan loopt hij

door de tent.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind Danny Verbiest een gezellige mens, heb hem al een paar keer ontmoet.

Maar ik vind wel Samson verschrikkelijk kinderlijk, het is iets waar ik nu écht niet meer van kan genieten. ( ookal zit Koen Crucke, mijn stadgenoot, erin )

Iets geheel anders, ik ga binnenkort eens naar Brussel, en ga zoeken naar het terasje waar *bas* , *adriaan* en *danny* zaten in de Geheimzinninge Opdracht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Samson en gert komt doordeweeks altijd op ketnet om 8:00 tot 8:30.

Ik kijk het bijna elke ochtend omdat ik om 9 uur moet werken.

Het is altijd weer grappig met

Gert: toen zei de man heel hard...

KLOP KLOP

Gert: er klopt iemand op de deur

Samson: nnjaa, zei die man dat echt van. Er klopt iemand op de deur zo

Gert: nee natuurlijk niet, er klopt hier iemand op de deur

_O-

Blijft leuk

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gert heeft een relatie met die rooie van K3,

hij is ook de manager van K3.

Het enige van Studio100 dat ik briljant vind is Spring _O_

En bij Samson en Gert vind ik eigenlijk octaaf cool, en meer in het begin toen hij nog op zijn turnpantoffels kwam en waar bij altijd zijn Miranda wat zei :P

Is trouwens Marlèneke al eens in beeld geweest? :P volgens mij in al die jaren nog nooit :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Inderdaad, Marlijneke heb ik ook nog nooit gezien, Gert zei altijd van: ze komt langs enzo maar er was altijd wel iets waar (niet bestaande) Marlijneke ergens oppeens boos om was.

En Octaaf vind ik ook wel cool, Ja dat is 1 van mijn specialiteiten he, mijn Miranda zegt dat ook altijd, Baa zegt ze, zoals jij cool kan zijn, zo kan jij uhh uhh cool zijn.

Van Leemhuizen vind ik stom, bagger vent, waarom heeft die eigenlijk een personage in Samson, hij is echt niet cool ofzo en speelt eigenlijk geen belangrijke rol.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Van Leemhuizen vind ik stom, bagger vent, waarom heeft die eigenlijk een personage in Samson, hij is echt niet cool ofzo en speelt eigenlijk geen belangrijke rol.

Was Van Leemhuizen ook eerst niet zo'n figuur waar ze het wel steeds over hadden, maar die nooit in beeld kwam?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind Samson en Gert een briljante serie! Er zit gewoon erg veel humor in.... Samson, Gert, De burgemeester en Alberto vind ik het leukst! De oude garde als het ware... Ze zijn zo goed op elkaar ingespeeld! Ze doen het ook al bijna 15 JAAR!

Op het podium is ook goed te zien dat ze nog steeds veel plezier hebben in het spelen van hun rol. Ook al spelen ze het stuk 3 keer per dag zoals bij de kerstshow... Als publiek merk je daar nooit wat van! Het blijft altijd even leuk!

Link naar bericht
Delen op andere sites
En dan te bedenken dat hij (Walter) OOK kabouter plop is!! Al vind ik walter als burgemeester leuker dan als plop!

Dat zeker, ik vind Plop helemaal niet leuk

Link naar bericht
Delen op andere sites

Beter zo! Kijk nu weer dagelijks naar de serie op Ketnet. Voor mij zijn dat nieuwe afleveringen. Het blijft een leuke serie, met orginele verhalen.

Ze hadden vroeger ook nog zo'n ander programma, ook met de andere personages. Kan me herinneren dat de burgemeester dan bijvoorbeeld langs scholen ging enzo, en Samson en Gert in een caravan presenteerden. Weet iemand nog hoe dit programma heette??

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...