Ga naar inhoud

Gratis B&A dvd bij Videoland!


Aanbevolen berichten

Jij wilt toch ook sparen voor gratis DVD's?

DAT IS NU MOGELIJK BIJ VIDEOLAND!

Want van maandag 5 juli t/m zondag 5 september 2004

voert Videoland de actie DVD-weken. Huur jij in deze periode

een nieuwe film (dagfilm, tweedagenfilm of new release) óf

2 weekfilms, dan ontvang je 1 spaarkaartje. Tegen inlevering

van slechts 8 spaarkaartjes en op vertoon van je klantenpas

ontvang je een gratis koop-DVD!

Je hebt keuze uit maar liefst 14 toptitels:

Pulp Fiction;

American History X;

Jackie Brown;

The Cell;

Family Man;

Frequency;

Ik Ook Van Jou;

Halloween Resurrection;

Rounders;

Simone;

We Were Soldiers;

Texas Rangers;

Bassie & Adriaan Op Reis Door Europa (deel 1);

De Familie Knots (deel 1).

DUS FILMS HUREN IS VOOR GRATIS FILMS

SPAREN BIJ VIDEOLAND!

Voor de actie DVD-weken gelden de volgende actievoorwaarden:

de spaarkaartjes kunnen uitsluitend worden gespaard van maandag 5 juli t/m zondag 5 september 2004;

een spaarkaartje wordt uitsluitend verstrekt bij de huur van een nieuwe film (dagfilm, tweedagenfilm of new release) óf 2 weekfilms en veelvouden hiervan;

het inwisselen van de spaarkaartjes voor de gratis koop-DVD is mogelijk t/m zondag 19 september 2004;

de spaarkaartjes zijn niet inwisselbaar voor geld en kunnen uitsluitend worden ingewisseld in de vestiging van afgifte voor de gratis koop-DVD;

de spaarkaartjes zijn niet overdraagbaar*;

de gratis koop-DVD (keuze uit de 14 titels van de spaaractie) wordt verstrekt tegen inlevering van 8 spaarkaartjes en op vertoon van de klantenpas;

deze actie is geldig in combinatie met een saldokaart;

deze actie is niet geldig in combinatie met andere kortingen en/of aanbiedingen;

de actie is niet geldig voor de Videoland-verhuurautomaat;

het lidmaatschap van Videoland is vereist;

de actievoorwaarden kunnen eventueel tussentijds worden gewijzigd.

* in de vestiging kan bij inwisseling worden gekeken hoeveel spaarkaartjes er per klantenpas daadwerkelijk zijn verstrekt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jij wilt toch ook sparen voor gratis DVD's?

DAT IS NU MOGELIJK BIJ VIDEOLAND!

Want van maandag 5 juli t/m zondag 5 september 2004

voert Videoland de actie DVD-weken. Huur jij in deze periode

een nieuwe film (dagfilm, tweedagenfilm of new release) óf

2 weekfilms, dan ontvang je 1 spaarkaartje. Tegen inlevering

van slechts 8 spaarkaartjes en op vertoon van je klantenpas

ontvang je een gratis koop-DVD!

Je hebt keuze uit maar liefst 14 toptitels:

Pulp Fiction;

American History X;

Jackie Brown;

The Cell;

Family Man;

Frequency;

Ik Ook Van Jou;

Halloween Resurrection;

Rounders;

Simone;

We Were Soldiers;

Texas Rangers;

Bassie & Adriaan Op Reis Door Europa (deel 1);

De Familie Knots (deel 1).

DUS FILMS HUREN IS VOOR GRATIS FILMS

SPAREN BIJ VIDEOLAND!

Voor de actie DVD-weken gelden de volgende actievoorwaarden:

de spaarkaartjes kunnen uitsluitend worden gespaard van maandag 5 juli t/m zondag 5 september 2004;

een spaarkaartje wordt uitsluitend verstrekt bij de huur van een nieuwe film (dagfilm, tweedagenfilm of new release) óf 2 weekfilms en veelvouden hiervan;

het inwisselen van de spaarkaartjes voor de gratis koop-DVD is mogelijk t/m zondag 19 september 2004;

de spaarkaartjes zijn niet inwisselbaar voor geld en kunnen uitsluitend worden ingewisseld in de vestiging van afgifte voor de gratis koop-DVD;

de spaarkaartjes zijn niet overdraagbaar*;

de gratis koop-DVD (keuze uit de 14 titels van de spaaractie) wordt verstrekt tegen inlevering van 8 spaarkaartjes en op vertoon van de klantenpas;

deze actie is geldig in combinatie met een saldokaart;

deze actie is niet geldig in combinatie met andere kortingen en/of aanbiedingen;

de actie is niet geldig voor de Videoland-verhuurautomaat;

het lidmaatschap van Videoland is vereist;

de actievoorwaarden kunnen eventueel tussentijds worden gewijzigd.

* in de vestiging kan bij inwisseling worden gekeken hoeveel spaarkaartjes er per klantenpas daadwerkelijk zijn verstrekt.

Jammer dat ik deel 1 al heb. Maarja, toch leuke actie, maare...hoort dat hier wel thuis?

Link naar bericht
Delen op andere sites
De echte fans hebben toch alle B&A dvd's al die ze willen hebben. :Y

Tenzij je een nieuwe echte fan bent natuurlijk :P

En daarnaast, met die stelling van ' een echte fan heeft alles al' kun je ook net zo goed het kadertje 'BenAspullen te koop aangeboden' opheffen...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tenzij je een nieuwe echte fan bent natuurlijk :P

En daarnaast, met die stelling van ' een echte fan heeft alles al' kun je ook net zo goed het kadertje 'BenAspullen te koop aangeboden' opheffen...

Ben ik het niet mee eens, B&A dvd's zijn geen zeldzaamheden, ze zijn gewoon vol op te krijgen overal.

Merchandise of andere b&a waar zijn natuurlijk niet zo makkelijk te krijgen, die krijg je meestal via via, marktplaats of hoe dan ook. (O)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ben ik het niet mee eens, B&A dvd's zijn geen zeldzaamheden, ze zijn gewoon vol op te krijgen overal.

Merchandise of andere b&a waar zijn natuurlijk niet zo makkelijk te krijgen, die krijg je meestal via via, marktplaats of hoe dan ook. (O)

Ik ben het met je eens. Wil jij dan zeggen, MissMouse, dat jij alles hebt?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik ben het met je eens. Wil jij dan zeggen, MissMouse, dat jij alles hebt?

Sterker nog, ik heb bijna helemaal niks (een stripboek van de verdwenen sleutel en een briefje met een handtekening van Bassie)

Ik was eigenlijk ook niet van plan om dingen aan te schaffen. Ik overweeg de 1 julidvd nog. Ik ben meer 'genieter' dan echt fan.

Maar het ging er mij om dat hier iemand meedeelt dat je nu relatief makkelijk en goedkoop aan dvd's kunt komen en dat dat bericht bekritiseerd wordt. Zoals ik al zei: nieuwe fans hebben nog niet alles. Speciaal voor hen vind ik het handig dat er deze actie is. Dat jij alles al wel hebt maakt dan toch niet uit? Daarom is die topic niet nutteloos toch?

En over die zeldzaamheden hebben jullie inderdaad gelijk

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...