Ga naar inhoud

Bassie en Adriaan Triviant - Deel 3


Aanbevolen berichten

Ik weet het niet zeker, maar de hoofsteunen zitten er in 1 prelude op en in een andere dan weer niet

Dat is inderdaad een verschil, maar niet degene die ik bedoel. Maar voor deze ene keer reken ik het goed.

Nu nog de verschillen op een rijtje:

1: Nummerbord.

2: Op de ene Honda is het Honda logo zichtbaar en op de ander niet.

3: De ene Honda heeft hetzelfde kenteken als de caravan in de shorties en de ander niet.

Randy, de volgende is voor jou.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Je bent er weer! En nog net zo obnoxious als vroeger ;) Het was Danny's beurt.

Hoi Wonderer, me gemist? ;) Ik ben hier voor het laatst geweest begin april, dus vijf maanden geleden! Maar het feit dat je me nog kan herinneren, betekent dat ik wel een verpletterende indruk heb gemaakt!!! Hahahaha...kan je nog die *b2*-grappen van mij herinneren? Iedereen vond ze leuk. Nou...ik zal weer eens wat vaker komen kijken en reply'en! Er is hier nauwelijks iets veranderd, zeg! Komt mijn sidekick Maiko van Bakel nog wel eens op dit forum?

*b2* Ik heb geen pech! (Oeps...dat mocht niet meer! Sorry :@)

Link naar bericht
Delen op andere sites
He 'Robin' omdat je zon leuke vraag had mag jij hem stellen in dit topic, ipv mij want ik kan echt niet iets verzinnen.

Dank je wel, Malabar! Jij bent nieuw hier, he? Hier komt mijn vraag:

In de categorie "sport":

Welke sport heeft Adriaantje vroeger beoefend?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het goede antwoord is:

-DIVERSE VECHTSPORTEN-

PS: Hebben jullie B+A gezien bij 'Laat Ze Maar Lachen' gisteravond? Het was wel een herhaling, maar het blijft ijzersterk!

*b2* Ik heb geen werk!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het goede antwoord is:

-DIVERSE VECHTSPORTEN-

Ja, dat hadden we natuurlijk nooit kunnen raden! :(

Stel de vraag dan duidelijker! Jouw vraag was "welke sport..." en niet "welke sporten..."

Edit: Ik zie dat wonderer dit antwoord al gegeven heeft, dus zij heeft eigenlijk recht op de volgende vraag. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
[..]

De scène uit De Verdwenen Kroon, waarin B&A de amfibiwagen van Vlugge Japie zien staan bij het kasteel. Adriaan roept dan: "Bassie je hebt gelijk, dat is die auto!"

's Goed ;) Sorry, was niet zo'n moeilijke.

Link naar bericht
Delen op andere sites
's Goed ;) Sorry, was niet zo'n moeilijke.

Ah mooi, dan zal ik weer een nieuwe vraag neerzetten:

Bassie zingt in twee series een liedje, waarin dezelfde kleur voorkomt. Welke kleur is dat (noem ook even de liedjes en de series waarin ze voorkomen).

Let wel: het gaat dus om twee verschillende liedjes waarin dezelfde kleur voorkomt!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Randie, mijn excuses...aangezien jij geen vraag stelde en ik zo'n leuke vraag heb, dacht ik dat ik hem wel mocht stellen...

Maar blijkbaar niet dus...jammer...

1- het is RandY

2- ik stelde geen vraag omdat ik wacht op Antonio om mijn antwoord te bevestigen

3- je moet steeds 1 dag wachten om ongeduldig te worden, sommige mensen zitten nu eenmaal niet 24op24 online.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hehe leuke discussie ineens, maar ik ben het wel eens met Randy_Roes, een vraag stellen mag pas als je een goed antwoord gegeven hebt. De vraag van Robin kan natuurlijk wel als reserve, voor als niemand een vraag weet.

Enne het antwoord van Randy was niet wat ik bedoelde. Natuurlijk komt er wel een kleur voor in je genoemde liedjes, maar Rode Erik wordt gezongen door Adriaan. Ok Bassie bromt wat mee op de achtergrond, maar dat is niet wat ik bedoelde.

Tip 2: de liedjes zijn geen echte serie liedjes, maar korte dingetjes door Bassie gezongen, eigenlijk maar een paar regeltjes en in die regeltjes noemt hij de kleur twee keer.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een pittige breinbreker:

In welke aflevering van welke serie heeft een figurant (onbedoeld) toch tekst gekregen?

Wie deze weet, is heel goed!!!

Aangezien niemand meer in dit forum iets zegt en ik 24 uur moest wachten, stel ik deze vraag :). Dus gelieve niet boos te worden, ik heb ieders advies nu opgevolgd.

PS: Waarom blijft mijn aantal berichten nu al weken op "100" staan?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Een pittige breinbreker:

In welke aflevering van welke serie heeft een figurant (onbedoeld) toch tekst gekregen?

Wie deze weet, is heel goed!!!

Aangezien niemand meer in dit forum iets zegt en ik 24 uur moest wachten, stel ik deze vraag :). Dus gelieve niet boos te worden, ik heb ieders advies nu opgevolgd.

PS: Waarom blijft mijn aantal berichten nu al weken op "100" staan?

Omdat je post in off-topic blijft je op 100 berichten staan.

Samba-boy mag trouwens een nieuwe vraag stellen, jij niet, je kan hem er wel op wijzen dat hij aan de beurt is, maar hij mag de nieuwe vraag bedenken.....

Link naar bericht
Delen op andere sites
Een pittige breinbreker:

In welke aflevering van welke serie heeft een figurant (onbedoeld) toch tekst gekregen?

Dat is de Belg in de Verzonken Stad waar Bassie de weg naar het politiebureau aan vraagt.

En nu verder stil en pas een vraag posten als je aan de beurt bent! :(

Sambaboy was aan de beurt! :(

Link naar bericht
Delen op andere sites

Freek heeft gelijk, Robin. De regels zijn over het algemeen dat degene die het goede antwoord geeft, de volgende vraag mag bedenken. Duurt dat even, dan is dat jammer. Duurt dat een week, mag de originele vraagsteller iemand anders aanwijzen. Dus hou je even in en wacht je kans af.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dat is de Belg in de Verzonken Stad waar Bassie de weg naar het politiebureau aan vraagt.

En nu verder stil en pas een vraag posten als je aan de beurt bent! :(

Sambaboy was aan de beurt! :(

Okee, Wonderer en Freek, ik wist niet dat jullie er zo over dachten. Mijn welgemeende excuses.

PS: Freek, het antwoord dat jij gaf is hartstikke FOUT...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...