Ga naar inhoud

Aanbieding theatershows


Aanbevolen berichten

Ja, LIVE wist ik dus al niet meer te bemachtigen... :? Maar ja, "25 jaar theater" heb ik iig in "de pocket"... *)

Probeer V&D eens, ja ik geloofde het zelf ook niet, maar zag ze gisteren in de V&D (Utrecht) nog liggen voor € 6.99.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Probeer V&D eens, ja ik geloofde het zelf ook niet, maar zag ze gisteren in de V&D (Utrecht) nog liggen voor € 6.99.

Live? Want die heb ik nog nodig... Is die voor €6,99 bij de V&D?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Waarom vraag je het dan nog eens :? ?

Heren, heren, rustig...Het was slechts een suggestie. Bij de V&D dus voor €6.99, zo ook bij onze Bart Smit (Zeist) waar hij nog steeds voorradig is en envenzo bij de Intertoys.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Heren, heren, rustig...Het was slechts een suggestie. Bij de V&D dus voor €6.99, zo ook bij onze Bart Smit (Zeist) waar hij nog steeds voorradig is en envenzo bij de Intertoys.

Ik ben rustig, en ik blijf rustig... Maar als ze nog 1x zo'n grap uithalen sta ik niet meer voor mezelf in! (ik citeer uit de Diamant)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Is LIVE nog te ko0p bij Intertoys? Ik kon alleen 25 jaar Theater daar maar vinden... Die heb ik dus uiteraard gekocht! 8-)

*adriaan* :Ja maar dat snap ik niet...

*baron* : Dat hoef je niet te snappen... Ik spreek je over 10 minuten bij de telefooncel aan de paralelweg!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Is LIVE nog te ko0p bij Intertoys? Ik kon alleen 25 jaar Theater daar maar vinden... Die heb ik dus uiteraard gekocht! 8-)

Ja, ik zag ze afgelopen weekend allebei nog staan in de Intertoys hier in Krimpen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja ik heb het ook gezien, maar zag alleen Live in de winkel. die heb ik maar lekker meegenomen *)

En kwam ook toevallig Reis Door Europa 2 tegen, dus heb ik die ook maar meegenomen :Y

Bij ons lag alleen 25 jaar theater er maar... Een stuk of 3 stuks... Live kon ik nergens vinden, dat was trouwens in de tertoys in Dordrecht...

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...