Ga naar inhoud

Fouten op Nickelodeon


Aanbevolen berichten

Op Nickelodeon gebeuren de grootste fouten! Ik heb het over: het afbreken van programma's, verkeerde promo's instarten, Nick-logo niet in beeld, enz. Heb jij laatst nog een fout ontdekt op Nickelodeon? Meld het dan hier!

Ik trap af:

Gisteravond bij de Engelse versie van Rocko's modern life, moest eigenlijk het Nick at Night-logo in beeld staan (vlek met Nick erin), maar het Nick Jr-logo kwam in beeld (het peuterblok van Nickelodeon). |:(

Nog meer fouten? Ze zijn hier welkom

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb zelf ook een keer twee keer dezelfde aflevering achter elkaar gezien van De Sleutel. Dat was nog toen Bassie & Adriaan tussen 18:00 en 19:00 uur kwam.

Ja, dat had ik ook nog mee gemaakt. De Ontvoering (aflevering 9 van Het Geheim Van De Sleutel) kwam 2 keer achter elkaar |:(

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, dat had ik ook nog mee gemaakt. De Ontvoering (aflevering 9 van Het Geheim Van De Sleutel) kwam 2 keer achter elkaar |:(

Ja, precies. En die dag erna zag je eerst aflevering 9 (weer!) en daarna aflevering 8. |:(

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, dat was me een blunder. Eerst kwam deel 11 van europa, maar in plaats van daarna deel 12, kwam deel 11 van de schatkaart :?

Luxemburg kwam de volgende dag alsnog.

Nee, volgens mij niet. Volgens mij begon de volgende dag gewoon de serie "De Reis vol Verrassingen". O}

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
Zaterdagavond was Luxemburg de laatste aflevering en je raadt al waar ze zondagavond mee verder gingen...: Luxemburg. |:(

Nou, ik kan je vertellen: ze zijn nu (op het moment dat mijn bericht gepost is) ook weer aan het klungelen met de afleveringen:

Nu is Saved by the bell bezig. Maar........ dezelfde aflevering als zondag is te zien was. |:( Aaargh! :(

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nou, ik kan je vertellen: ze zijn nu (op het moment dat mijn bericht gepost is) ook weer aan het klungelen met de afleveringen:

Nu is Saved by the bell bezig. Maar........ dezelfde aflevering als zondag is te zien was. |:( Aaargh! :(

Over Saved By The Bell gesproken: Het weekend met Saved by the bell was niet echt leuk: Nieuwe afleveringen van een nieuwe klas :( . Oke, een fout: Bij Kenan & Kel mist vaak het laatste stuk van de ondertiteling.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...