Ga naar inhoud

Feest met Bassie en Adriaan.


Aanbevolen berichten

Wie heeft deze Video ook allemaal ??.

Ik en Dj Koelkast kwamen er gister al achter dat wij dze video alle 2 hebben . Maar wie heeft hem nog meer??.

Ik vind het zelf een hele leuke video met allemaal fragmenten uit de series.

Liedjes :

dimitri de Ezel,Erik de viking,De Fairies,Kapitein Bassie, Geheime agenten, De wekker , In de Lente,griekse Les,4Siezoenen ,

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Wie heeft deze Video ook allemaal ??.

Ik en Dj Koelkast kwamen er gister al achter dat wij dze video alle 2 hebben . Maar wie heeft hem nog meer??.

Ik vind het zelf een hele leuke video met allemaal fragmenten uit de series.

Liedjes :

dimitri de Ezel,Erik de viking,De Fairies,Kapitein Bassie, Geheime agenten, De wekker , In de Lente,griekse Les,4Siezoenen ,

Ik heb die video ook. Die is heel leuk hé, en in de caravan zingen ze dan het toffe liedje van 'Gefeliciteerd, gefelictieerd ooo wat zijn we blij ^O^

Maar ik ben ook een heeeeel grote Bassie & Adriaan fan, mag er bij mijn naam dan ook *bas* & *adriaan* fan staan?

Ik heb zelfs 39 videobanden van ze, 19 cd's, 10 dvd's, en alle andere spullen. maar het kan zijn dat jullie wle meer hebben maar ik ben aan het verzamelen

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Maar ik ben ook een heeeeel grote Bassie & Adriaan fan, mag er bij mijn naam dan ook *bas* & *adriaan* fan staan?

Ik heb zelfs 39 videobanden van ze, 19 cd's, 10 dvd's, en alle andere spullen. maar het kan zijn dat jullie wle meer hebben maar ik ben aan het verzamelen

Om B&A fan bij je naam te krijgen moet je minimaal 50 berichten op dit forum gepost hebben, je zult dus nog even door moeten posten (geen onzinposts s.v.p)

Maar in feiten wil die vermelding natuurlijk niets zeggen. Iedereen weet van zichzelf of hij/zij B&A fan is, daar doet zo'n vermelding onder je naam natuurlijk niets toe...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Zo aan Bassie te zijn zijn die foto''s vlak achter elkaar gemaakt.

Dat zou ik niet te hard zeggen. Check Adriaans kuif maar eens. En in de rechterfoto lijkt hij ook wat ouder, maar dat kan aan de belichting liggen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat zou ik niet te hard zeggen. Check Adriaans kuif maar eens. En in de rechterfoto lijkt hij ook wat ouder, maar dat kan aan de belichting liggen.

De afbeelding kan natuurlijk gespiegeld zijn, dan zit zijn 'kuif' wel zoals op de eerste foto

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

De afbeelding kan natuurlijk gespiegeld zijn, dan zit zijn 'kuif' wel zoals op de eerste foto

Ja, je hebt gelijk. Ook andere kleine dingetjes wijzen op een spiegeling van een van de foto's. Okay, ja, misschien zijn ze wel tegelijk genomen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, je hebt gelijk. Ook andere kleine dingetjes wijzen op een spiegeling van een van de foto's. Okay, ja, misschien zijn ze wel tegelijk genomen.

*adriaan* deze afbeeldingen zijn gespiegeld die van Feest met Bassie en Adriaan

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zeker, daar zingen ze ook dat leuke verjaardagsliedje:

*bas* & *adriaan* : Gefeliciteerd, gefeliciteerd, oh wat zijn we blij. Gefeliciteerd, gefeliciteerd. Er is een jarig, en dat ben jij. Er is alweer een jaar voorbij, en voor de jarige zingen wij. Gefeliciteerd, gefeliciteerd. HIEP HIEP HOERA :)

Ja, in de caravan, vond ik ook leuk.

Jammer dat het niet heel het liedje is maar gewoon enkele keren het refrein

edit: dat plaatje stond al een keer in het forum en heeft verder niets maken met je post.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, in de caravan, vond ik ook leuk.

Jammer dat het niet heel het liedje is maar gewoon enkele keren het refrein *bas*

Waarom steeds niet foto's in je post Lorenzo?

Wordt een beetje irritant vind ik

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Waarom steeds niet foto's in je post Lorenzo?

Wordt een beetje irritant vind ik

Ben ik met je eens, heb het plaatje dus ook verwijderd.

Mensen, als je plaatjes in je post wil zetten, zorg er dan wel voor dat ze relevant zijn en niet dubbelgepost. Als je een bericht quote met plaatjes erin, haal dan liever de img tag eruit. Zo blijft het forum overzichtelijk en hebben mensen met een langzame verbinding er ook lol van.

Einde van dit politiebericht.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ben ik met je eens, heb het plaatje dus ook verwijderd.

Mensen, als je plaatjes in je post wil zetten, zorg er dan wel voor dat ze relevant zijn en niet dubbelgepost. Als je een bericht quote met plaatjes erin, haal dan liever de img tag eruit. Zo blijft het forum overzichtelijk en hebben mensen met een langzame verbinding er ook lol van.

Einde van dit politiebericht.

Haha goed gesproken _O_

'k haal die tags er trouwens al een tijdje uit, dus ben op weg een goede B&A forumposter te worden, toch?? ;):P

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...
  • 11 months later...

SCHOP!!

Ik zat vanmorgen deze video te kijken en dan zeggen B&A zoiets van: "Ja jullie zitten nu naar de video in deze box te kijken" en dan laten ze een box zien. Maar in die box zit de video feest met B&A met een cover die aan geen van de twee covers van de 1992 en de 1995 versies voldoet. Weet iemand hier meer van? Of deze uitgave ook verschenen is?

Link naar bericht
Delen op andere sites
SCHOP!!

Ik zat vanmorgen deze video te kijken en dan zeggen B&A zoiets van: "Ja jullie zitten nu naar de video in deze box te kijken" en dan laten ze een box zien. Maar in die box zit de video feest met B&A met een cover die aan geen van de twee covers van de 1992 en de 1995 versies voldoet. Weet iemand hier meer van? Of deze uitgave ook verschenen is?

Die box is de verjaardagsbox : met vlaggetjes, buttons, kleurplaten en de videoband ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Die box is de verjaardagsbox : met vlaggetjes, buttons, kleurplaten en de videoband ;)

Je bedoelt die nog steeds bij Bassies te koop staat? Die is het in elk geval niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
SCHOP!!

Ik zat vanmorgen deze video te kijken en dan zeggen B&A zoiets van: "Ja jullie zitten nu naar de video in deze box te kijken" en dan laten ze een box zien. Maar in die box zit de video feest met B&A met een cover die aan geen van de twee covers van de 1992 en de 1995 versies voldoet. Weet iemand hier meer van? Of deze uitgave ook verschenen is?

die waarin ze een heel rode huidskleur hebben en waar bassie op adriaan hangt? heb ik dat niet al eens gezegd?
Link naar bericht
Delen op andere sites
Er zijn 2 verschillende hoezen, dus ook 2 verschillende Boxen, weet niet of het dezelfde inhoud is

Ja, maar de cover die in de box zat die B&A vasthielden op de videoband voldoet niet aan de overige 2 covers (1992 en 1995), dus dat betekent dat er 3 verschillende covers zijn, maar mijn vraag is: Is die cover in die box die B&A vasthielden uitgebracht? (die cover lijkt overigens op de 1992 versie)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja, maar de cover die in de box zat die B&A vasthielden op de videoband voldoet niet aan de overige 2 covers (1992 en 1995), dus dat betekent dat er 3 verschillende covers zijn, maar mijn vraag is: Is die cover in die box die B&A vasthielden uitgebracht? (die cover lijkt overigens op de 1992 versie)

Een andere cover kan misschien, maar die is niet uitgebracht denk ik...

Link naar bericht
Delen op andere sites
die waarin ze een heel rode huidskleur hebben en waar bassie op adriaan hangt? heb ik dat niet al eens gezegd?

Nee. :N

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Een andere cover kan misschien, maar die is niet uitgebracht denk ik...

ik zelf denk dat het: of een videotheek versie is (heel onwaarschijnlijk maargoed), of het is, net als randy_roes zegt, een versie die niet is uitgebracht, maar het kan ook zijn, dat dat de versie is van 1992 voor de (gespiegelde) foto kwam, dus dat dat een testversie was, en toen het die versie niet werd, hadden ze het niet veranderd in de echte 1992 versie, omdat, dat weet bijna iedereen wel, dat heel duur is.
Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ik zelf denk dat het: of een videotheek versie is (heel onwaarschijnlijk maargoed), of het is, net als randy_roes zegt, een versie die niet is uitgebracht, maar het kan ook zijn, dat dat de versie is van 1992 voor de (gespiegelde) foto kwam, dus dat dat een testversie was, en toen het die versie niet werd, hadden ze het niet veranderd in de echte 1992 versie, omdat, dat weet bijna iedereen wel, dat heel duur is.

Dat is natuurlijk een heel waarschijnlijke theorie

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...