Ga naar inhoud

Wie is de leukste boef??.


Wie is de leukste boef??.  

76 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie is de leukste boef??.

    • De Baron.
      19
    • B1.
      1
    • B2.
      36
    • B100.
      6
    • HH.
      3
    • BB.
      0
    • De Plaaggeest.
      0
    • De Professor.
      0
    • Joris.
      2
    • Japie
      13


Aanbevolen berichten

Ik heb op Harry gestemd *O* , dat blijf ik toch echt de beste vinden

Vooral hoe alles steeds maar weer ontploft bij hem vind ik geweldig,

en die ene scene uit 'Op reis door Amerika' waarin hij de baron en b100

aan de auto vastlijmd is gewoon ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb op Harry gestemd *O* , dat blijf ik toch echt de beste vinden

Vooral hoe alles steeds maar weer ontploft bij hem vind ik geweldig,

en die ene scene uit 'Op reis door Amerika' waarin hij de baron en b100

aan de auto vastlijmd is gewoon ^O^

Kijk aan, iemand met smaak. >:) HH komt bij mij ook in de buurt als leukste boef, maar B2 wint het toch. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Beetje raar dat we steeds vragen ''de minste''. Staat een beetje negatief. We kunnen beter zeggen wie liever in de plaats van de ''minste'' boef had moeten komen ;) .

Lukas.

PS de BB in de Diamant had nog leuker geweest als de oude z'n rol invulde ;)

Edit: 100e post!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
ik heb op japie gestemd hij blijft toch het leukst door z'n stem en uitspraken hé figuur

geweldig

*japie* *japie* *japie* *japie*

B2 Natuurlijk

omdat ie zow doof is als wat daar moet k altijd om lache

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind de laatste tijd B1 goed worden.

Grappig is dat, hè? Hoe meer je kijkt, hoe meer je van je vooringenomen "ik vind die en die leuk" afwijkt. Ik begin steeds meer waardering te krijgen voor B100, die staat bij mij nu op de derde plek... (Na de Baron en B2)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind de laatste tijd B1 goed worden.

B1 heb ik qua spel ook altijd erg goed gevonden. Wil Sibbelee zette een koel en sluw figuur neer die ook echt gemeen was. Prachtig om te zien naast die onhandige B2, die hem ook regelmatig tot wanhoop dreef.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Grappig is dat, hè? Hoe meer je kijkt, hoe meer je van je vooringenomen "ik vind die en die leuk" afwijkt. Ik begin steeds meer waardering te krijgen voor B100, die staat bij mij nu op de derde plek... (Na de Baron en B2)

Ja, ik heb dat ook bij de Joop-B2 en de Harrie-B2. Eerst vond ik Joop veel leuker. Maar naarmate ik alle series goed bekeken heb vind ik Harrie toch ook een sterke rol spelen. En dat komt ook omdat ik net zoals rancho en Antonio B1 ook steeds leuker begin te vinden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
B1 was in het echt heel slim.

Hij had na 1x ze tekst doorlezen gelijk z'n tekst in z'n hoofd.

En vooral die zwart-witte schoenen waren geweldig.

Ja maar die zijn me pas na dat plaatje opgevallen. Had er daarvoor nooit op gelet maar ze zijn idd lachen _O-

Link naar bericht
Delen op andere sites
Van die echte maffia-schoenen.

En dan nog natuurlijk de zwarte jas en broek.

Ja dat maakt het mafia gevoel omtrent de Boevenbaas nog erger vind ik. B1 is ook echt zo'n mafiabaas-helper :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
ja, vreemd dat hij geen sigaren meerookt. :P

Niemand rookt sigaren, ook de BB niet. Hij breekt ze! En oké, af en toe heeft hij er eentje in zijn mond. ;)

Anders krijgen kinderen het verkeerde voorbeeld.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik weet niet wanneer maar hij doet het wel.

Ik weet het zeker.

Dat is geloof ik ergens aan het begin van Het Geheim Van De Sleutel, als hij een zonnebril draagt (geloof ik).

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Grappig is dat, hè? Hoe meer je kijkt, hoe meer je van je vooringenomen "ik vind die en die leuk" afwijkt. Ik begin steeds meer waardering te krijgen voor B100, die staat bij mij nu op de derde plek... (Na de Baron en B2)

Dat heb ik nou met Joris. Maar goed, mijn waardering voor de serie van de huilende professor begin steeds hoger te worden, dus zo gek is dat niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik krijg nu ook meer waardering voor de Professor.

*professor* Ik ruik wat Joris.

*joris* Oh, wat dan Professor?

*professor* Ik ruik ONRAAD Joris, ONRAAD.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 6 months later...
  • 3 months later...

Ik vind B2 de leukste boef...

B2 vind ik, naast zijn opmerkingen, ook goed acteren. Als hij er even niet in betrokken wordt (Baron en Japie zijn in gesprek) dan zit hij er ook bij van: "Het zal wel..."

Daarnaast vind ik het geweldig verzonnen dat hij ook van zichzelf overtuigd is dat hij niet doof is.

Naast zijn doof zijn vind ik andere stomme dingen (eerst met je hoofd door een raam naar binnen, eigen banden van de auto kapot laten gaan, zich stoten aan de auto (schatkaart), zich stoten in de onderzeeboot (kroon), etc etc) geniaal.

Wat te denken van zijn eigenschappen:

- krom lopen

- kontje naar achter

- duim en wijsvinger in de mond

Geweldig _O_

Een goede tweede is trouwens Paul van Gorcum :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb even getwijfeld want ik vind zowel de baron als B2 erg leuke boeven. Ik heb uiteindelijk voor de baron gestemd maar B2 die is bij mij toch wel echt op de voet gevolgd door B2.

De baron vind ik erg goed vanwege de manier waarop hij zich gedraagt, de "geniale" plannen die hij heeft en ook de scheldwoorden die hij gebruikt vind ik erg grappig.

B2 vind ik ook erg goed vanwege de manier waarop hij dingen verkeerd verstaat en ook omdat hij toch (vooral in De Verzonken Stad) toch altijd overtuigd blijft zeggen dat hij heel goed kan horen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ik vind de rol van de boevenbaas vooral in de sleutel veel te klein

Door die kleine rol komt hij juist een stuk enger en gemener over. Hij is echt zo'n gevaarlijke meestercrimineel die alles regelt; een grote rol had dat een beetje verpest.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...