Ga naar inhoud

idee voor het forum


Aanbevolen berichten

ik was van de week op een USA Forum. Daar had je een soort award. De forum van de week. Ik had er niet veel aandacht aangegeven. Maar misschien kunnen we zo iets ook doen. Temminste de Mods en Beheerders. Je kunt er zelfs varianten op verzinnen.

1. Beste reactie van de week

2. Liefste reactie van de week

3. De origineelste reactie van de week

4. Beste forumlid van de week

5. Zoveelste aanmelding van de week

6. Beste nieuwe topic van de week

En ga maar zo door. Het is maar een idee.

Groetjes

Tim

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dat lijkt me een leuk idee.

Maar elke week is wel erg kort mischien elke maand.

klopt het lijkt me elke maand ook een beter idee. Maar ben blij dat je het ook een leuk idee vind.

Misschien kunnen we ook een Moderator van de maand of zo kiezen. Maar die word dan via een poll door de leden gekozen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er zijn hier tot nu toe awards uitgereikt voor:

- Eerste *bas* B&A FAN *adriaan* (japio)

- 50e User (koelkast)

- 100e User (andre)

- Winnaar Prijsvraag Radio (Frey & Uncle Ar)

- 5000e Post (Baron_van_Neemwegge)

- 10000e Post (warboel)

Leuk plan om dit verder uit te breiden! ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites

als andere sites dat moet lukken zal het voor deze site toch ook wel kunnen. ik denk dat misschien een paar leden daarvoor moeten aangestelt worden. Die elke maand de beste user of orgineelste reactie kiezen. Dat ligt aan wat jij beslist DJ welke je wilt.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als het met een pol gebeurd, voorzie ik vele klonen om alleen maar op een bepaalde user te stemmen. En wie bepaald eigenlijk wie dan de genomineerden zijn? Daarom lijkt het mij onverstandig om beste user of beste post als trofee te doen.

Misschien dat er nog iets gedaan kan worden van de zoveelste post, maar echt nuttig lijkt het me niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mischien is het een idee dat je je zelf verkiesbaar kan stellen.

Er wort dan een topic geopend waar je een reclame campagne kan houden.

En iedere maand of langer word dan uitgekozen wie de beste user is.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mischien is het een idee dat je je zelf verkiesbaar kan stellen.

Er wort dan een topic geopend waar je een reclame campagne kan houden.

En iedere maand of langer word dan uitgekozen wie de beste user is.

Dat levert meer ellende dan lol op. Ik spreek uit ervaring.

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik heb een idee. En ik weet dat het jou site is DJ. Maar om de schijn van vriendtjes politiek enzo tegen te gaan. Zouden beheerders en Mods geen stem er in moeten krijgen. "Best user van de maand'. Maar hoe kies je die. Ik heb daar een systeem voor bedacht.

- 3 leden worden gekozen die niet Mod of beheerders zijn. Die gaan topics bekijken die die maand geopend zijn of heet staan van reacties. Ze lezen de reacties.

- De 3 leden geven aan elkaar door welke reacties ze het beste vinden. En dan moeten de 3 leden ook aangeven waarom ze hem goed vinden.

- Een beheerder of Mod kiest uit de 3 gekozen reacties 1. En die wint de prijs.

- Elke maand word er 3 nieuwe aangewezen.

Heel simpel systeem. Het lijkt misschien ingewikkeld. Maar dan krijg je geen schijnbeeld van vriendtjes politiek. Het geeft leden ook meer ruimte om met de site te werken. En het kan misschien wat meer orginele reacties brengen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
awards voor subjectieve zaker als "beste user" of "leukste post" zijn een slecht idee. 500ste user kan wel, maar beste levert hoe dan ook problemen op.

ik denk dat een orginelste post een goed idee is. Het is ook een prikkel om orginele post te maken. Het geeft ook leden een bepaalde vrijheid voor inbreng. Het heeft veel voordelen. Misschien kan er ook 1 lid worden uitgekozen die zijn eigen post niet mee mag tellen. En dat die de post kiest. Ik denk dat het ook een soort prikkel is om bagger-post te verminderen. Het heeft veel voordelen. En het hoeft toch geen vast systeem worden. Je zou het kunnen proberen eens voor 2 weken of zo. Als het niks is heb je niks gewonnen of verloren.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ik denk dat een orginelste post een goed idee is. Het is ook een prikkel om orginele post te maken. Het geeft ook leden een bepaalde vrijheid voor inbreng. Het heeft veel voordelen. Misschien kan er ook 1 lid worden uitgekozen die zijn eigen post niet mee mag tellen. En dat die de post kiest. Ik denk dat het ook een soort prikkel is om bagger-post te verminderen. Het heeft veel voordelen. En het hoeft toch geen vast systeem worden. Je zou het kunnen proberen eens voor 2 weken of zo. Als het niks is heb je niks gewonnen of verloren.

Ik denk net dat er dan meer gebaggerd wordt. Want sommige mensen zullen de meest vreemde dingen intikken om maar iets origineels te posten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik denk net dat er dan meer gebaggerd wordt. Want sommige mensen zullen de meest vreemde dingen intikken om maar iets origineels te posten.

precies en aan de andere kant wat hèb je aan zo'n award?

en ik blijf erbij: het kost mij heel veel werk... kan ik beter aan andere dingen besteden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het lijkt mij dus dat die awards er niet komen, je kan er nog zo lang of blijven discussieren als je wil.

De mods en DJ zien er niks in, dus het lijkt mij weinig zin hebben om hier nog over door te gaan...

het heeft nu maar niet op dit moment. het argument van Dj over meer werk. Ik vind het overdreven. Net of je 10 uur werkt er in steekt. 10 minuten is niks in een week. Maar op dit moment heeft het geen nut. Het is een verlies denk ik voor de site. Het zou denk ik een goede prikkel zijn geweest. Misschien is het wat voor de toekomst. Maar weinig zin zou ik niet zeggen. Ik denk dat dit onderwerp misschien in de toekomst wel zal terugkomen. Ik denk dat deze site nog niet klaar is voor dit. Misschien als er meer leden komen. Dat het wel zal aanslaan. Tot die tijd zal dit onderwerp in de vrieskist moeten gaan ben ik bang.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

het heeft nu maar niet op dit moment. het argument van Dj over meer werk. Ik vind het overdreven. Net of je 10 uur werkt er in steekt. 10 minuten is niks in een week. Maar op dit moment heeft het geen nut. Het is een verlies denk ik voor de site. Het zou denk ik een goede prikkel zijn geweest. Misschien is het wat voor de toekomst. Maar weinig zin zou ik niet zeggen. Ik denk dat dit onderwerp misschien in de toekomst wel zal terugkomen. Ik denk dat deze site nog niet klaar is voor dit. Misschien als er meer leden komen. Dat het wel zal aanslaan. Tot die tijd zal dit onderwerp in de vrieskist moeten gaan ben ik bang.

Het is eerlijk gezegd niet echt iets dat ik "mis" op de site.

Maar het is denk ik beter om er (op dit moment in ieder geval) over op te houden, want het komt er (binnenkort) toch niet....

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het is eerlijk gezegd niet echt iets dat ik "mis" op de site.

Maar het is denk ik beter om er (op dit moment in ieder geval) over op te houden, want het komt er (binnenkort) toch niet....

Inderdaad op dit moment! Maar dat betekend niet dat het in het vergetenheid moet brengen. En op dit moment heeft het geen nut om verder te gaan. Maar misschien volgend jaar weer wel.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

het heeft nu maar niet op dit moment. het argument van Dj over meer werk. Ik vind het overdreven. Net of je 10 uur werkt er in steekt. 10 minuten is niks in een week. Maar op dit moment heeft het geen nut. Het is een verlies denk ik voor de site. Het zou denk ik een goede prikkel zijn geweest. Misschien is het wat voor de toekomst. Maar weinig zin zou ik niet zeggen. Ik denk dat dit onderwerp misschien in de toekomst wel zal terugkomen. Ik denk dat deze site nog niet klaar is voor dit. Misschien als er meer leden komen. Dat het wel zal aanslaan. Tot die tijd zal dit onderwerp in de vrieskist moeten gaan ben ik bang.

Ik vind het juist een slecht idee. Ik denk ook juidt neit dat het een extra prikkel zou zijn. Je bent hier toch om leuk en gezellig te forummen? Toch niet om een bepaald aantal posts te halen? Dat levert alleen maar onzinnige bijdrages op...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik vind het juist een slecht idee. Ik denk ook juidt neit dat het een extra prikkel zou zijn. Je bent hier toch om leuk en gezellig te forummen? Toch niet om een bepaald aantal posts te halen? Dat levert alleen maar onzinnige bijdrages op...

en hiermee wil ik dit topic sluiten.

mocht er een mod nog een reden toe zien het weer te openen: be my guest, maar het punt lijkt me duidelijk: we doen het niet, maar wel bedankt voor het meedenken allemaal!

schroom niet om je ideeen gewoon te plaatsen!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...