Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Is jullie wel eens opgevallen dat in het geheim van de schatkaart twee auto's worden gebruikt? Zowel de NB-59-KX als de JX-74-NB.

Ik leefde onder de veronderstelling dat de JX-... de auto was zonder wieldoppen en de NB-... de auto MET. Wat denken jullie daarvan?

Als je goed op de caravan let zie je altijd een nummerbord dat begint met JX op de achterkant zitten. Zouden B&A dat nummerbord op de NB-.. auto gedaan hebben om met de caravan te matchen?

Verwarrend!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hey Ben,

Bassie & Adriaan hebben inderdaad tijdens hun televisieserie carriere 2 Preludes 'versleten'

Een fan merkte dit ook al op en stelde deze vraag aan Adriaan, welke wordt uitgelegd op zijn website.

Ik heb geen idee of ik inhoud van de website van Adriaan hier mag quoten dus vandaar even alleen de link voor jou Ben

http://adriaan-homepage.nl/pages/17e_vragen_auto_caravan.html

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi Guy,

Ja ik weet dat er 2 preludes zijn gebruikt.

Maar ik dacht dat de JX-... alleen gebruikt is voor de shorties en de NB-... gebruikt werd in de schatkaart en verdwenen kroon. En opeens viel mij op dat BEIDE nummerborden afwisselend te zien zijn in het geheim van de schatkaart.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat was mij nog niet opgevallen, maar inderdaad typisch dat beide kentekens in de serie worden gebruikt.

Jouw gedachte om het JX... kenteken te matchen met de caravan is niet eens zo onlogisch.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...