Spongybob 2 uur geleden gestart 2 uur geleden gestart Pebble TV is inmiddels al bijna 16 jaar oud, en in die 16 jaar hebben ze heel veel kinderklassiekers uitzonden. Maar toch is er een klassieker die nog nooit door Pebble is uitgezonden, die ik er graag zou willen zien: De originele Maja de Bij! Het is een van mijn favoriete series van de jaren '70, hoewel ik zelf in 2007 ben geboren. De Nederlandse dub van de serie is tegenwoordig heel zeldzaam, alleen tot afl. 20 is op DVD uitgebracht, en alles na afl. 20 is in feite lost media. Ik had de serie zelf enkel gezien op Nickelodeon Kindernet in 2011-2013. Maja de Bij zou prima passen bij Pebble TV. De zender is vertrouwd voor jong en oud. Vandaar dat er voor het grootste gedeelte retro-series op komen. En Studio 100 staat ons ook niet in de weg. De oude Wickie de Viking (die ik dus haat) is een keer op Pebble TV uitgezonden, en dit is van hetzelfde bedrijf als dat. Willen jullie Maja de Bij ook graag op Pebble TV zien? Zet hieronder dan jullie naam neer! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.