Ga naar inhoud

Diner/Etentje met PAUL VAN GORCUM


Aanbevolen berichten

woensdag 13 oktober 2004 = 8-) Wow! (O)

Zijn wij lekker aan het repeteren voor de Kameleon-Musical, komt ineens onze nieuwe collega binnenlopen die even een

kijkje kwam nemen. En wis + warempel, wie denk je dat het was? Juist, Paul van Gorcum! Ik wist niet wat me overkwam.

Hij werkt namelijk mee aan een ander project van ProActs, het productiebedrijf, namelijk het festijn ''Sint Pakt Uit'' dat

in november wordt uitgezonden. Paul speelt hierin, inderdaad, Sinterklaas. ;)

Dus dit kwam hij eens allemaal goed bespreken tijdens een etentje met de hoge heren, en daar mochten wij als jeugd

acteurs ook bij zijn! :9~ Onder voorwaarde dat we niet al te veel zouden storen, tja. Nou was het sowieso al een heel

zakelijk gesprek, dus echt veel heb ik niet met hem kunnen kletsen als jonkie, want het had natuurlijk typisch weer zo'n volwassenen onder elkaar gehalte. Mij reste helaas niks anders dan mee te luisteren. Ik kon ook eigenlijk nergens een geschikt moment vinden om überhaupt over het forum of Bassie & Adriaan in het algemeen te beginnen, want het ging constant over Sint Nicolaas, etc. Uiteraard was er af en toe ook even tijd voor meligheid en hier en daar een grapje. :7

Maar wat een fantastische man is Paul van Gorcum! ^O^ We weten, hij is 70 jaar, maar zodra die mond open gaat, vliegt

de ene anekdote na de andere eruit. En dan heeft hij weer sterke verhalen, zijn ervaringen met SN optredens (hij doet het

al ruim 50 jaar :Y) en dat gaat maar door. We hebben dubbelgelegen om die gast, echt ontzettend veel gelachen. _O-

In totaal ben ik niet verder gekomen dan voorstellen, afscheid nemen, hand schudden en af en toe een reactie heen en

weer geven aan tafel. Tevens had ik ook niet 1-2-3 een fototoestel bij mij, dus ik kan het niet visueel aan jullie bewijzen.

In ieder geval moet ik zeggen dat ik het een eer en vooral een hele ervaring vond om

samen met de *baron* BARON *baron* een gehaktballetje te eten en een wijntje te drinken. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goh, dat is inderdaad wel erg leuk, het zal je maar overkomen ! *)

En dat Paul van Gorcum veel kan praten, vertelde Bas van Toor al eens in een interview op TV. Het lijkt mij dan ook best leuk om eens met de beste man te babbelen, ik denk dat hij veel te vertellen heeft ...

Verder lijkt een etentje met Paul ook wel leuk, maar dan het liefst bij de snackbar. En dan mag hij de bestelling doen ... ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...