Ga naar inhoud

Bassie en Adriaan in Scheveningen


Aanbevolen berichten

Ooit heb ik een aflevering gezien of gewoon een shortie filmpje van Bassie en Adriaan in Scheveningen.

Alleen weet ik niet meer waar het over gaat want het is alweer heel erg lang geleden dat ik dit filmpje voor het laatst gezien heb.

Ik woon zelf namelijk ook in Scheveningen en kom dagelijks langs de plaatsen waar B&A die opnames hadden.

Iemand die mischien weet waar ik het over heb en die mij mischien meer informatie kan geven of een aantal plaatjes van deze afleveringen aan mij kan geven?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nee die was het niet het was echt een heel filmpje in Scheveningen, volgens mij was de shortie: Opgeruimd staat netjes.

Maar op de info pagina staat dat dat in Vlaardingen is, hier ben ik eigenlijk niet zo heel zeker van.

Zijn er mischien mensen die meer plaatjes hebben van deze aflevering?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nee die was het niet het was echt een heel filmpje in Scheveningen, volgens mij was de shortie: Opgeruimd staat netjes.

Maar op de info pagina staat dat dat in Vlaardingen is, hier ben ik eigenlijk niet zo heel zeker van.

Zijn er mischien mensen die meer plaatjes hebben van deze aflevering?

Ja, het is wel in vlaardingen, ik kom daar bijna dagelijks en dan zie ik het gebouw dat daar op de achtergrond staat.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nee die was het niet het was echt een heel filmpje in Scheveningen, volgens mij was de shortie: Opgeruimd staat netjes.

Maar op de info pagina staat dat dat in Vlaardingen is, hier ben ik eigenlijk niet zo heel zeker van.

Zijn er mischien mensen die meer plaatjes hebben van deze aflevering?

als je me toevoegt op msn kan ik je plaatjes toesturen

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...