Ga naar inhoud

Dat zijn studenten, die maken muziek


Aanbevolen berichten

In de Europa Serie lopen B&A door een park in Madrid. Er komt dan een groepje studenten in klassieke pakkies aanlopen die muziek maken en vervolgens een brief aan B&A overhandigen.

Ik heb donderdag samen met mijn Spaanse ganggenoot, die net is wedergekeerd uit Spanje, de dvd gekeken waar die scene op staat. Ik zal jullie zijn commentaar besparen (hoewel hij een aantal goede punten had!).

Aangezien mijn ganggenoot er geen zak van verstond, gaf hij commentaar bij wat hij zag. Al leek het af en toe net of hij Adriaan in het Engels vertaalde. :P

Bassie vraagt aan Adriaan waarom die studenten muziek maken. Adriaan antwoordt dat ze dat voor de gezelligheid doen.

Dat is niet helemaal waar. Hoewel ze van B&A alleen een artiestenfooi krijgen, krijgen ze er normaal geld voor van toeristen. Ook treden ze op op feestjes ed en daar krijgen ze dus ook geld voor. Het leuke is dat ze dit geld dan in een pot leggen ipv dat ze het verdelen.

Op een gegeven moment zit er redelijk wat geld in de pot en dan zegt een van die gasten "Hey wie gaat er mee naar Rome?" en dan gaan ze van dat geld gezellig met zn allen op vakantie.

Tja gewoon even een weetje tussendoor ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...