Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik zit net naar een stukje rodeo te kijken (een ventje probeert zo lang mogelijk op een kwaaie stier te zitten) en ik moet zeggen...

WAT EEN STELLETJE SCHIJTERIGE KLOJO'S!

Ze dragen een verstevigd vest, zodat als de stier op hen trapt, ze geen ribbetjes breken

Sommige dragen een gezichtsmasker zoals de catcher met honkbal

Er zijn mannetjes die de stier weglokken zodat die zich niet op de berijder uit kan leven

Ze zagen de hoorns van de stier af

Sorry hoor. Als je dan zo nodig op een kwaaie stier wil rijden, wees dan ook een man en neem je gebroken ribben en gescheurde lever op de koop toe.

:r

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zeker weten, ik ben al totaal tegen deze sport vanwege de dierenmishandeling, maar geef de stier in ieder geval evenveel kans als de man die hem berijdt. (Maakt de sport ook weer veel leuker om naar te kijken ;)

Precies. Paardenrodeo ben ik ook niet weg van, trouwens. Races enzo valt dan wel weer mee, al worden niet al die beesten even goed behandeld, maar dit is echt te triest voor woorden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Rodeo op zich, dus zoals wonderer het beschrijft voor "de echte mannen" vind ik iets dat er mag zijn, als mannen echt hun mannelijkheid willen bewijzen door op een kwade stier te rijden, met de mogelijk dodelijke consequenties doen ze maar.

Als ze natuurlijk hoorns afzagen, vestjes dragen, maskers opzetten is het grootste gevaar er af en vind ik niet dat ze er aan mee moeten doen.

Vind wel rodeo minder erg dan stierengevechten hoor? (of het lopen door de straten van amplona)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik zit net naar een stukje rodeo te kijken (een ventje probeert zo lang mogelijk op een kwaaie stier te zitten) en ik moet zeggen...

WAT EEN STELLETJE SCHIJTERIGE KLOJO'S!

Ze dragen een verstevigd vest, zodat als de stier op hen trapt, ze geen ribbetjes breken

Sommige dragen een gezichtsmasker zoals de catcher met honkbal

Er zijn mannetjes die de stier weglokken zodat die zich niet op de berijder uit kan leven

Ze zagen de hoorns van de stier af

Sorry hoor. Als je dan zo nodig op een kwaaie stier wil rijden, wees dan ook een man en neem je gebroken ribben en gescheurde lever op de koop toe.

:r

Ik zat laatst naar Reportage te kijken op SBS6. Daar ging het over een rodeo die werd gehouden in ??n of andere gevangenis in Amerika. Als je daar (als gevangene) winnaar werd kon je een extra'tje winnen. Was best lachen om dat te zien. Mensen uit heel Amerika kwamen daar jaarlijks op af. Maar daar ging het er best ruig aan toe.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...