Ga naar inhoud

Vergeten BN'ers


Aanbevolen berichten

In de goede oude tijd zijn er een hoop BN'ers gekomen en gegaan, maar welke BN'ers zie je nu nooit meer op tv, of, welke BN'er mis je op tv door overlijden of gewoonweg niet meer op tv willen.

Dit topic is voor al die vergeten BN'ers, ik begin:

1147638421.79741.jpg

Frank Masmeijer - Presentator van Dinges (kinderen omschrijven woorden, gebeurt nu ook in praatjesmakers) en de Holidayshow.

Ik hoor vaak dat hij zo slecht was, maar ik keek er graag naar. Hij is getrouwd met Sandra Marsmeijer die samen met Lonny in de Reistafel presenteert.

Hij schijnt ook nog kort op Sport 7 te hebben gepresenteerd. Tegenwoordig runt hij een aantal horecazaken in Antwerpen.

hPekel230.jpg

Han Peekel

Presenteerde "Wordt Vervolgd", is wel laatst nog eens bij Jensen geweest, maar je ziet hem verder nooit meer. Ik ben ooit eens naar een Wordt Vervolgd dag geweest en toen dacht ik als 7-jarig jochie "WAUW! Han Peekel in het echt!". Een dag om nooit te vergeten.

Miep miep.... njaaaauwwww!!!

Han Peekel is nog wel steeds betrokken bij de tv, alleen dan achter de schermen.

Hans B?hm

Bohm.jpg

Kampioen schaken en zat altijd in het panel van "Ook dat nog!?". Heeft echt een goede stem, zou hem graag horen als voice over, maar helaas horen we nooit meer wat van hem.

Als het goed is schaakt hij nu nog steeds op hoog niveau.

sp_mennobuch_01.jpg

Voor de een een gemis, voor de ander een opluchting. De broer van de in 2002 overleden Boudewijn B?ch (Menno Buch heeft geen umlaut op de u van zijn achternaam, dit is bij mijn weten een fout geweest van zijn vader bij de burgelijke stand). Bekend geworden met "Sex voor de Buch", een van de meest spraakmakende tv programma's ooit. Ik vind het een gemis.

Heeft op Veronica (toen het nog niet in handen van SBS was) nog een talkshow gepresenteerd, maar dit was een flop. Eigenlijk was de hele zender een flop.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...