Ga naar inhoud

Muziek racescene Sleutel bijna zeker niet van Jethro Tull


Aanbevolen berichten

Zo...terug van lang weggeweest.

Ik was vorige week bij een klasgenoot thuis wiens vader zeer groot fan is van Jethro Tull. Hij had alle LP's, alle CD's. Er was dus ook niet een nummer dat hij niet kende van JT. Ik zei hem vervolgens dat we nog op zoek waren naar een nummer van JT, ik liet hem op het internet het fragment horen hiervan (sleutelrace1.mp3).

Hij zei meteen dat dit absoluut niet van Jethro Tull was. Eind jaren 60, begin jaren 70 waren er erg veel bandjes die met zulke fluitgeluiden hun intro maakten in de muziekwereld, denk bijv. alleen al maar aan Focus. Die man zei ook nog dat het er op leek, maar dat het zeker weten niet JT was. Wat het dan wel was, dat wist hij dus helaas ook niet.

Helaas, we zijn dus niets verder nu, maar toch hoeven we niet meer verder naar Jethro Tull te zoeken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dit was al bekend, het is ook al op het Jethro Tull forum gevraagd.

Het zou eventueel wel Ian kunnen zijn (fluitist van Jethro Tull), hij heeft in meerdere formaties gespeeld.

De update komt pas volgende week, er zijn ook een paar nummers bij gekomen. Misschien, als ik tijd heb, pas ik het morgen allemaal even aan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...