Jump to content

Recommended Posts

Posted

Oke, ik heb totaal geen ervaring of achtergrondinformatie hierover maar het touchscreen van mijn photoplay 2000 doet het niet echt meer. Zeker met de behendihheidsspellen waarbij snelheid geboden is signaleert hij de aanraking op het scherm niet. Kan ik hier iets aan doen of moet er een nieuw scherm in?

Zo ja hoe?? Nogmaals ik heb totaal geen achtergrond dus Jip en Janneke taal is heel erg welkom 😁

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...