Ga naar inhoud

Beovision Avant 32 DVD vreemd gedrag


Aanbevolen berichten

Heb deze top TV uit 2003 bij iemand ingeladen, met 99,7% korting, en loop tegen wat vreemde problemen aan. Is iemand hier bekend mee, en heeft ie tips om het te verhelpen?

  • Afstandsbediening werkt top, is in zeer goede staat, en als ik DVD klik en op speel druk begint de DVD te spinnen, en komt er geluid uit de speakers, en dat kan heel hard en klinkt erg goed. Ik zie echter geen beeld van de DVD.
  • Als ik m aanzet hoor ik zo'n dik degaus geluid
  • Na wat random op de knoppen rammen krijg ik een testmenu in beeld, dat ziet er netjes uit, geen vervorming o.i.d. Buis zelf lijkt dus correct te werken.
  • Bij het ophalen moest ik een master-pin invoeren en kon m toen niet aanzetten. De code heb ik inmiddels van B&O gekregen, maar nu zie ik dat verzoek niet meer in de rode led-display.
  • Na aanzetten TV verschijnt er WAIT op de LED display, maar dan gebeurt er verder niks, en na 1 minuut ongeveer gaat de set weer standby.

Hopelijk krijg ik m weer aan de praat. De bouwkwaliteit is fenomenaal, blijkbaar met BMW lak afgewerkt, en daar zit nog geen kras op.

beovision.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...