Ga naar inhoud

Plaaggeest (Stadsgehoorzaal, nieuw stukje film tussen?)


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik keek gisteren naar nickolodeon, en zag een nieuwe stukje film, als b&a in de stadsgehoorzaal zijn, en douwe zoeken.

Bassie is dan verkleed als kerstman..

Klopt dit , of heb ik nooit goed gekeken. *bas*

Volgens mij zond Nickolodeon die laatste aflevering een tijdje onvolledig uit, nu is dat stukje inderdaad langer daar.

Eerst stopte die aflevering ook als B&A erachter kwamen dat dat jochie (zoon van Aad) nu in het bezit was van de Plaaggeest kleren, nu laten ze die brief enzo ook zien.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Volgens mij zond Nickolodeon die laatste aflevering een tijdje onvolledig uit, nu is dat stukje inderdaad langer daar.

Eerst stopte die aflevering ook als B&A erachter kwamen dat dat jochie (zoon van Aad) nu in het bezit was van de Plaaggeest kleren, nu laten ze die brief enzo ook zien.

Zover dat ik mij kan herinderen hebben ze altijd dat stukje met die brief laten zien.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb zelf alle 2 delen op videoband, dat met die brief op het laatst staat daar wel op, maar niet in de rekwiskieten dat Bassie kerstman is. Dat is stukje is weggelaten, maar wel weer als adriaan het apenmasker voor doet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb zelf alle 2 delen op videoband, dat met die brief op het laatst staat daar wel op, maar niet in de rekwiskieten dat Bassie kerstman is. Dat is stukje is weggelaten, maar wel weer als adriaan het apenmasker voor doet.

Dat stukje dat ik op band heb is dus opgenomen van de televisie toen Nickolodeon de Plaaggeest pas uitzond

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja klopt, toen ik de Plaaggeest op Nickelodeon (toen nog Kindernet) zag, hadden ze die laatste scene met die brief geschrapt. Dan eindigt het wel raar hoor, dan is het gewoon niet 'af'. Ik was dus ook wel verbaasd toen ik later de Plaaggeest op video had, en er achterkwam dat er nog een extra scene was ;)

Maar volgens mij heeft dat stukje met dat verkleden er altijd in gezeten hoor!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Die kunnen ze toch eigenlijk ook niet extra hebben toegevoegd... Dat hadden ze dan al jaren geleden gedaan moeten hebben, daar Aad en Bas er aanzienlijk anders uitzien...

Die scene is destijds ook opgenomen, maar om éen of andere reden heeft Nickelodeon 'm een tijdje geschrapt. Of bedoelde je dat niet? :?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

fast-mp3, jij hebt waarschijnlijk de jubileum uitgave van de plaaggeest? Want daar staat die scene die nu wel op tv komt ECHT NIET op!

Dat klopt, dan had ik toch gelijk, maar dan is het raar dat zo'n scene geschrapt is, het duurt amper 25 sec ... *b2*

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Wisten jullie trouwens dat die ene scene dat het lampje van de buggie knippert eruit is gehaald, juist een belangrijke scene omdat dan de benzine op is.

afl. 2 eindigd nadat ze de flat lachend uitlopen met dat lachzakje en afl. 3 begint bij het boord showroom.

Weer zo'n stomme fout die niet had gehoeven.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wisten jullie trouwens dat die ene scene dat het lampje van de buggie knippert eruit is gehaald, juist een belangrijke scene omdat dan de benzine op is.

afl. 2 eindigd nadat ze de flat lachend uitlopen met dat lachzakje en afl. 3 begint bij het boord showroom.

Weer zo'n stomme fout die niet had gehoeven.

Ja, dat had ik voor het eerst op mijn eigen dvd gezien. Maar stond dit stukje al op een andere videoband?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hallo,

Ik keek gisteren naar nickolodeon, en zag een nieuwe stukje film, als b&a in de stadsgehoorzaal zijn, en douwe zoeken.

Bassie is dan verkleed als kerstman..

Klopt dit , of heb ik nooit goed gekeken. *bas*

Ik bezit tot nu toe alleen de Klaris dubbelbox van 'Bassie & Adriaan en de Plaaggeest' en die is verre van volledig. Toch heb ik die scènes die jij opnoemt omdat ik vroeger eens op Nederland het programma 'De Televisiejaren' heb opgenomen van 1976, en daar zaten die scènes in van B&A in de stadsgehoorzaal met Bassie als kerstman en handen omhoog...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hallo,

Ik keek gisteren naar nickolodeon, en zag een nieuwe stukje film, als b&a in de stadsgehoorzaal zijn, en douwe zoeken.

Bassie is dan verkleed als kerstman..

Klopt dit , of heb ik nooit goed gekeken. *bas*

Ik zag dat stukje laatst ook voor het eerst op Nickolodeon.

Ik heb zelf de dubbelbox uit 1996 van de plaaggeest,

en daar staat dat stukje niet op,net als het stukje met de knipogende buggy.

Link naar bericht
Delen op andere sites
*plaag* ik heb em op Video en daar staat het ook gewoon op en die video is best oud hoor ;) *plaaggeest*

Dan heb je vast de oude Penta uitgave daar is niet in geknipt namelijk.

In de Arcade versie die ik heb wel.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 8 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...