Ga naar inhoud

The best of Bassie en Adriaan


Aanbevolen berichten

Ik kan me nog eens een Yescolumn herinneren van Bart (is die overigens hiero ook actief???) waarin hij schrijft dat hij op stage naar NY gaat en zich afvraagt wat hij mee moet nemen. Hij heeft het dan ook over zijn video 'Best of Bassie en Adriaan' Bestaat deze video wel???? Heb er in andere topics nog nooit wat over gehoord...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat voor dingen staan er eigenlijk op die video? Shorty's?

Ja en droomwerelden als ik me niet vergis, met leuke presentaties vanuit de caravan.

Volgens mij roept die Bart maar wat, er bestaat geen echte Best off video voor zover ik weet. Behalve de compilatie banden (10 jaar B&A, 25 jaar B&A).

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja en droomwerelden als ik me niet vergis, met leuke presentaties vanuit de caravan.

Volgens mij roept die Bart maar wat, er bestaat geen echte Best off video voor zover ik weet. Behalve de compilatie banden (10 jaar B&A, 25 jaar B&A).

Nee, hoor bart heeft volgens mij wel gelijk,

ik heb namelijk wel eens een foto gezien van de cover.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nee, hoor bart heeft volgens mij wel gelijk,

ik heb namelijk wel eens een foto gezien van de cover.

Nou dan zeker niet met die titel volgens mij, niet 'The best of B&A', Heidbuurt zal het antwoord wel weten hij heeft alle video's

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nou dan zeker niet met die titel volgens mij, niet 'The best of B&A', Heidbuurt zal het antwoord wel weten hij heeft alle video's

Jep, volgens heidbuurt bestaat de videoband niet,

maar ik vergiste mij in de videoband Wie zijn Bassie en Adriaan,

maja die videoband is helaas voor eigen gebruik,

en wat daar op staat dat weten alleen Bassie en Adriaan

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...