Ik zoek DDR400 (DDR1) geheugen. Ik zoek minimaal 2GB totaal voor maximaal 4 sloten (dus min. 512MBx4), maar mocht je minder hebben laat het evengoed weten + je prijs
Welkom op Retroforum
Registreer je vandaag nog en doe mee in deze gezellige community die gaat over alles wat retro is. Heb je al een account? klik dan hier om in te loggen. - Heb je nog geen account? Waar wacht je nog op? Het is geheel gratis! Klik hier en maak een account aan.
Registreer je vandaag nog en doe mee in deze gezellige community die gaat over alles wat retro is. Heb je al een account? klik dan hier om in te loggen. - Heb je nog geen account? Waar wacht je nog op? Het is geheel gratis! Klik hier en maak een account aan.
Gepost 14-12-2010 - 18:00
We hebben nog geen tradegedeelte, dus dan maar hier en zien of het loopt
Ik zoek DDR400 (DDR1) geheugen. Ik zoek minimaal 2GB totaal voor maximaal 4 sloten (dus min. 512MBx4), maar mocht je minder hebben laat het evengoed weten + je prijs
[17:05:09] Zipo - www.billboardproject.be -Missing The Times We Never Get To Share says:
gij bent mijn computer superhero :D
Gepost 01-01-2011 - 18:03
Hier heb ik 4 identieke modules ddr sdram van kingston PC3200/512mb (totaal 2gb)
ze zijn zo goed als nieuw. de winkelwaarde is 60,- euro.
Van mij mag je ze overnemen voor 35,- euro inclusief verzending.
ze zijn zo goed als nieuw. de winkelwaarde is 60,- euro.
Van mij mag je ze overnemen voor 35,- euro inclusief verzending.
Gepost 01-01-2011 - 18:29
Topic vergeten te sluiten. Ik heb inmiddels 5 modules voor 20 incl verzenden op de kop kunnen tikken en heb er inmiddels 4 in gebruik, maar evengoed bedankt
[17:05:09] Zipo - www.billboardproject.be -Missing The Times We Never Get To Share says:
Log in
Registreer 

Topic gesloten
Naar boven