Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik kan me nog goed herinneren dat *bas* & *adriaan* in de jaren 80 door heel veel bedrijven werden gevraagd om reclame te maken. Zo had ik een poster waarop je ze slagroomtaart ziet eten en dat was voor een taarten & gebak fabrikant waar de naam mij even van ontschoten is en ze maakten ook eind jaren 80 reclame voor speelgoedketen "De Speelboom" waarbij zij het bijbehorende krantje een beetje opleukte.

Link naar bericht
Delen op andere sites

1 juli vertelde Bassie dat ze niet graag aan reclames deden omdat je het ene moment een kind leert oversteken en daarna een commercieel product lootp aan te prijzen niet zon goede combinatie is ofzo. Maar met slagroomtaartjes en bassieworst was blijkbaar weinig mis ;) En waarom hij mee heeft gedaan aan de reclame voor even apeldoorn bellen, heeft ie 1 juli ook verteld, gemist? Koop de dvd bij djkoelkast!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik hoorde op radio Bassie & Adriaan ook een reclame met allemaal video's en dvd's. Dan zegt iemand. "Dit liedje hoor je al meer dan 25 jaar op televisie, het is het titelliedje van Bassie & Adriaan" op welke video / dvd staat deze reclame?

DVD van de Diamant onder andere.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...