gerben Posted March 12, 2005 Author Posted March 12, 2005 Probeer maar eens een stel van die losgeslagen "gassies" bij elkaar te houden... Dat is nog een hele opgave! En het dan nog eens normaal kunnen filmen! Die herzenloze figuren zullen aardig wat keren hun stukje tekst vergeten zijn zodat de opname's weer over moesten... Een beetje inproviseren he
Robin04 Posted March 13, 2005 Posted March 13, 2005 [..]Een beetje inproviseren he Improviseren? Kennen die kinderen dat woord?
drommels2 Posted May 2, 2005 Posted May 2, 2005 Ik vind ze wel leuk. Daarom heb ik ook niet kunnen stemmen in de poll. Misschien dat er wat meer mogelijkheden moeten komen.
Twice Posted May 2, 2005 Posted May 2, 2005 Ik vind ze wel leuk.Daarom heb ik ook niet kunnen stemmen in de poll. Misschien dat er wat meer mogelijkheden moeten komen. Dan stem je toch op 'leuk' ?
drommels2 Posted May 2, 2005 Posted May 2, 2005 [..]Een beetje inproviseren he Dan geef ik maar geen menig, maar jullie weten nu wel wat ik vind.
Sam Posted May 2, 2005 Posted May 2, 2005 [..]Dan geef ik maar geen menig, maar jullie weten nu wel wat ik vind. Juist niet, deze posts zijn echt gewoon vaag.
drommels2 Posted May 2, 2005 Posted May 2, 2005 [..]Juist niet, deze posts zijn echt gewoon vaag. Tja. Dat is best. Maar goed kijk effe iets verder terug en je vind het antwoord.
Dennis Posted May 2, 2005 Posted May 2, 2005 ik vind de b&a boys erg leuk maar soms ook wel een tikkie vervelend... dat liedje word veelste vaak gezongen... maar voetballen kunnen ze!! en ik wil graag een b&a boys t-shirt wat ik wil gaan laten drukken. groetjes dennis
Recommended Posts