Ga naar inhoud

muziekje bij shorty?


Aanbevolen berichten

Weet iemand hoe het muziekje heet bij de shorty als bassie en adriaan in de studio zijn,als adriaan probeert uit te leggen aan bassie hoe er muziek wordt gemaakt.Dat ze dan aan die schuifknoppen zitten en dan komt er telkens een trompet bij.

Ik heb hem ook wel is op de radio gehoord (niet radio b&a)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Weet iemand hoe het muziekje heet bij de shorty als bassie en adriaan in de studio zijn,als adriaan probeert uit te leggen aan bassie hoe er muziek wordt gemaakt.Dat ze dan aan die schuifknoppen zitten en dan komt er telkens een trompet bij.

Ik heb hem ook wel is op de radio gehoord (niet radio b&a)

DIt hoord niet hier, maar in muziek. Maar afein, ik heb het gehoord op radio 1, bij de nos, bij radio tour le france.

Link naar bericht
Delen op andere sites
DIt hoord niet hier, maar in muziek. Maar afein, ik heb het gehoord op radio 1, bij de nos, bij radio tour le france.

Je hebt helemaal gelijk, ik heb het topic even een duwtje gegeven richting muziek.

Als het muziekje van Radio Tour de France is (ik kan het helaas zelf niet controleren), dan zou het wel eens Tarantuella of Trumpet Cross kunnen zijn, die worden bij de Tour gedraaid als herkenningstune en als finishmuziek.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is ook nog zo dat het uiteindelijke muziekje wat je hoort als *bas* en *adriaan* aan al die schuifknoppen hebben gezeten in de nabewerkte versie anders is dan in de originele versie. Bij de nabewerkte versie hoor je namelijk een stukje van de instrumentale versie van Caraïbisch Carnaval.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Als het muziekje van Radio Tour de France is (ik kan het helaas zelf niet controleren), dan zou het wel eens Tarantuella of Trumpet Cross kunnen zijn, die worden bij de Tour gedraaid als herkenningstune en als finishmuziek.

Dan weten we dat ook weer, want het is de finishmuziek.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...