Ga naar inhoud

zwarte cross 2005


Aanbevolen berichten

hallo mensen,

Ik ben vandaag terug gekomen van het ontzettend gave evenement, genaamd de zwarte cross. Man man man wat een gasten kwamen daar op af. Anyway ik wou even met jullie delen wat je daar allemaal ziet.

Hier volgt een link van een kleine pagina wat ik gezien heb met bassie en adriaan. (het zijn verschillende ja)

Dit is wat ik gezien heb, misschien waren er wel meer.

klik

edit: mocht je niet op de foto`s kunnen klikken probeer F5. (lycos :{ )

Link naar bericht
Delen op andere sites

Op de camping zag je vanalles behalve moters. Dingen zoals benacaravans, bussen, tenten, zeecontainers,woonwagens. En op de cross zelf reden ze met alles. Van 50cc brommer tot legertanks, maar wel verdeeld in speciale klassen. De superklasse ging het snelste, de rest was voor de lol en de prijzen waren ook voor de gekste en mooist verkleedde.

Neem ook es een kijkje op http://www.zwartecross.nl

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zwartecross schijnt echt zo geweldig te zijn!

Wat je er o.a. kunt zien: (van horen zeggen)

- Caravans op het onderstel van een zeecontainer gelast die ze daar even met een vrachtwagen komen lossen ;)

- 1,5 Opel Kadett aan elkaar gelast zodat je 4x4 aandrijving hebt ;)

- Grasmaaierrace _O_

- Vliegtuigmotoren op auto's 8)7

- Enz, enz.

Ik ga daar vast nog ooit heen. Lijkt me echt leuk om een keer mee te maken.

En B&A caravans zie je daar volgens mij veelvuldig ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites

Moet je zeker een keertje doen, het is echt leuk.

En er reed idd een grasmaaier mee (dik opgevoerd:P), die stak af en toe zn bak in het zand om flink een burnout te maken naar de mensen, het zand kwam wel 5 meter ver :P.

Link naar bericht
Delen op andere sites
hallo mensen,

Ik ben vandaag terug gekomen van het ontzettend gave evenement, genaamd de zwarte cross. Man man man wat een gasten kwamen daar op af. Anyway ik wou even met jullie delen wat je daar allemaal ziet.

Hier volgt een link van een kleine pagina wat ik gezien heb met bassie en adriaan. (het zijn verschillende ja)

Dit is wat ik gezien heb, misschien waren er wel meer.

klik

edit: mocht je niet op de foto`s kunnen klikken probeer F5. (lycos :{ )

Jammer van die 2e caravan. Dat model is beter geschikt voor het oude ontwerp qua beschildering.

Maar dat ziet er prima uit.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...