Ga naar inhoud

Naar 0 ongelukken... dat gaat zo maar niet vanzelf


Aanbevolen berichten

Een TROS-serie, waarin de jeugd naar 0 ongelukken wil... Ik kan me herinneren dat Bassie & Adriaan daar ook een aandeel in hadden. Ze hadden in dat programma iedere week een kort filmpje. Zo er nog materiaal van zijn???

Ook hadden Bassie en Adriaan in een bepaald jaar een eigen magazine met jeugprogramma's waarin ze moppen deden en de jarigen aankondingden (ben de naam kwijt)... of wacht Wonderland dacht ik...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wonderland:

Ga je mee naar wonderland?

Daar is heel wat aan de hand!

En hoe het deze keer zal gaan,

vertellen Bassie ..... en adriaan! ^O^ Ik vond het altijd erg leuk.

Vroeger heb ik er nog tekeningen en brieven naar gestuurd.

Helaas weet ik niet of ik met mijn naam of tekening ooit op Tv ben gekomen :( kwas ook nog zo jong. Ik herinner me er nog van:

dat ze allerlei programma's aan elkaar praatte en daar tussen in een prijsvraag deden, moppen vertelden, tekeningen lieten zien, reclame maken voor hun werk enzo, en nog dingetjes.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik geloof dat Aad deze zomer in een interview eens zei dat het een leuke tijd was, maar enorm zwaar. Op 1 dag namen ze zo een 8 shows op van Wonderland. En het bestond geloof ik 3 jaar lang, volgens dat Aad zei.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hee... volgens mij ken ik dat nog wel, ik had daar vroeger een bandje van geloof ik. Maar dat Bassie en Adriaan daaraan meewerkten, weet ik niet meer.

Wonderland weet ik ook niks meer van, maar daar was al een topic over waarin ik dat heb verteld ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...