Ga naar inhoud

Eredivisie Poule 2006/2007


Aanbevolen berichten

Helaas is de vorige Poule halverwege het seizoen gestopt. Het heeft daarom ook weinig zin om met een eindstand te komen omdat nauwelijks een half seizoen is voorspeld.

Toch zou ik graag een paar dingen willen weten:

- Wat vonden jullie ervan ?

- Zouden jullie komend jaar nog een keer mee willen doen ?

Dit topic blijft dus open voor reacties, een eindstand zal er dus echter niet komen. Mocht er genoeg enthousiasme zijn dan zal ik voor komend seizoen weer een Poule organiseren.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 216
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sowieso een paar veranderingen t.o.v vorig jaar:

- Deelnemen kan alleen als je je opgeeft voor het begin van het seizoen. Dit is om te voorkomen dat mensen slechts 1 week meedoen.

- Er hoeft geen eindstand voorspelt te worden, de play-offs moeten wel worden voorspeld.

Ik hoop wel op een minimum aantal deelnemers, dus als je serieus zin hebt om mee te doen: schrijf je hier in :)!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik doe mee

Eerste speelronde

18/8 Sparta - Vitesse 0-1

19/8 AZ - NAC 2-1

19/8 ADO - Heerenveen 1-2

19/8 Excelsior - Roda 0-3

19/8 Willem II - Utrecht 1-3

20/8 Groningen - Feyenoord 2-3

20/8 PSV - NEC 3-0

20/8 Heracles - Twente 1-2

20/8 Ajax - RKC 4-1

bij deze mijn voorspelling

Link naar bericht
Delen op andere sites

Eerste speelronde

18/8 Sparta - Vitesse 0-1

19/8 AZ - NAC 3-1

19/8 ADO - Heerenveen 1-1

19/8 Excelsior - Roda 0-2

19/8 Willem II - Utrecht 1-2

20/8 Groningen - Feyenoord 2-3

20/8 PSV - NEC 3-1

20/8 Heracles - Twente 1-2

20/8 Ajax - RKC 3-0

Link naar bericht
Delen op andere sites

Eerste speelronde

18/8 Sparta - Vitesse 1-3

19/8 AZ - NAC 2-0

19/8 ADO - Heerenveen 0-1

19/8 Excelsior - Roda 0-3

19/8 Willem II - Utrecht 2-1

20/8 Groningen - Feyenoord 2-1

20/8 PSV - NEC 2-0

20/8 Heracles - Twente 1-2

20/8 Ajax - RKC 3-0

Die van mij ook maar alvast posten ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites

18/8 Sparta - Vitesse 0-1

19/8 AZ - NAC 3-1

19/8 ADO - Heerenveen 0-1

19/8 Excelsior - Roda 0-1

19/8 Willem II - Utrecht 1-2

20/8 Groningen - Feyenoord 2-3

20/8 PSV - NEC 3-0

20/8 Heracles - Twente 1-2

20/8 Ajax - RKC 2-0

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijne:

18/8 Sparta - Vitesse 1-2

19/8 AZ - NAC 3-2

19/8 ADO - Heerenveen 0-1

19/8 Excelsior - Roda 0-3

19/8 Willem II - Utrecht 1-1

20/8 Groningen - Feyenoord 2-2

20/8 PSV - NEC 2-0

20/8 Heracles - Twente 1-2

20/8 Ajax - RKC 4-0

Link naar bericht
Delen op andere sites

18/8 Sparta - Vitesse ( 1-2 )

19/8 AZ - NAC ( 3-1)

19/8 ADO - Heerenveen (0-2)

19/8 Excelsior - Roda (1-1)

19/8 Willem II - Utrecht (2-1)

20/8 Groningen - Feyenoord (2-3)

20/8 PSV - NEC (4-2)

20/8 Heracles - Twente(0-1)

20/8 Ajax - RKC (4-3)

*O* Volgend jaar ben ik ook weert van Party. ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tweede Speelronde

vr 25/8 Roda JC - ADO Den Haag

za 26/8 SC Heerenveen - Willem II

za 26/8 FC Utrecht - Sparta Rotterdam

za 26/8 RKC Waalwijk - Excelsior

za 26/8 Vitesse - AZ

zo 27/8 Feyenoord - Heracles Almelo

zo 27/8 NAC Breda - Ajax

zo 27/8 FC Twente - PSV

zo 27/8 NEC - FC Groningen

Voorspellen kan tot 25 augustus 19:30u!

Link naar bericht
Delen op andere sites

vr 25/8 Roda JC - ADO Den Haag 1-4

za 26/8 SC Heerenveen - Willem II 3-2

za 26/8 FC Utrecht - Sparta Rotterdam 2-0

za 26/8 RKC Waalwijk - Excelsior 1-0

za 26/8 Vitesse - AZ 5-3

zo 27/8 Feyenoord - Heracles Almelo 2-0

zo 27/8 NAC Breda - Ajax 0-2

zo 27/8 FC Twente - PSV 2-3

zo 27/8 NEC - FC Groningen 1-3

:+ Wow, Gedeeld eerste :+

Link naar bericht
Delen op andere sites

vr 25/8 Roda JC - ADO Den Haag 2-1

za 26/8 SC Heerenveen - Willem II 2-1

za 26/8 FC Utrecht - Sparta Rotterdam 1-0

za 26/8 RKC Waalwijk - Excelsior 2-0

za 26/8 Vitesse - AZ 1-4

zo 27/8 Feyenoord - Heracles Almelo 3-1

zo 27/8 NAC Breda - Ajax 1-6

zo 27/8 FC Twente - PSV 1-3

zo 27/8 NEC - FC Groningen 1-2

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tweede Speelronde :

vr 25/8 Roda JC - ADO Den Haag 3-1

za 26/8 SC Heerenveen - Willem II 2-1

za 26/8 FC Utrecht - Sparta Rotterdam 1-0

za 26/8 RKC Waalwijk - Excelsior 2-1

za 26/8 Vitesse - AZ 1-3

zo 27/8 Feyenoord - Heracles Almelo 2-0

zo 27/8 NAC Breda - Ajax 1-3

zo 27/8 FC Twente - PSV 1-3

zo 27/8 NEC - FC Groningen 1-2

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tweede speelronde

vr 25/8 Roda JC - ADO Den Haag 2-1

za 26/8 SC Heerenveen - Willem II 2-1

za 26/8 FC Utrecht - Sparta Rotterdam 2-1

za 26/8 RKC Waalwijk - Excelsior 2-0

za 26/8 Vitesse - AZ 0-2

zo 27/8 Feyenoord - Heracles Almelo 2-0

zo 27/8 NAC Breda - Ajax 0-5

zo 27/8 FC Twente - PSV 0-4

zo 27/8 NEC - FC Groningen 1-2

Link naar bericht
Delen op andere sites

vr 25/8 Roda JC - ADO Den Haag 3-1

za 26/8 SC Heerenveen - Willem II 1-1

za 26/8 FC Utrecht - Sparta Rotterdam 1-0

za 26/8 RKC Waalwijk - Excelsior 2-2

za 26/8 Vitesse - AZ 1-3

zo 27/8 Feyenoord - Heracles Almelo 2-0

zo 27/8 NAC Breda - Ajax 0-2

zo 27/8 FC Twente - PSV 2-3

zo 27/8 NEC - FC Groningen 1-1

Link naar bericht
Delen op andere sites
vr 25/8 Roda JC - ADO Den Haag 3-1

za 26/8 SC Heerenveen - Willem II 1-1

za 26/8 FC Utrecht - Sparta Rotterdam 1-0

za 26/8 RKC Waalwijk - Excelsior 2-2

za 26/8 Vitesse - AZ 1-3

zo 27/8 Feyenoord - Heracles Almelo 2-0

zo 27/8 NAC Breda - Ajax 0-2

zo 27/8 FC Twente - PSV 2-3

zo 27/8 NEC - FC Groningen 1-1

Probeer het de volgende keer voor de gestelde deadline in te sturen. Dit om te voorkomen dat je wedstrijden voorspelt die al begonnen zijn ;). Geldt voor iedereen natuurlijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hmm, omdat bij ons thuis internet kapot was heb ik niet op tijd m'n voorspellingen door kunnen geven. Ik doe volgende keer weer mee..

Geen al te hoge scores deze week, dus je hebt niet zo heel veel gemist ;).

Speelronde 3

vr 8/9 ADO Den Haag - NAC Breda

vr 8/9 FC Twente - Roda JC

za 9/9 Excelsior - SC Heerenveen

za 9/9 Willem II - PSV

zo 10/9 Ajax - Vitesse

zo 10/9 FC Groningen - Heracles Almelo

zo 10/9 FC Utrecht - RKC Waalwijk

zo 10/9 NEC - AZ

zo 10/9 Sparta Rotterdam - Feyenoord

Insturen voor 8 september 2006 19:30u!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Derde Speelronde:

vr 8/9 ADO Den Haag - NAC Breda 1-2

vr 8/9 FC Twente - Roda JC 2-3

za 9/9 Excelsior - SC Heerenveen 0-1

za 9/9 Willem II - PSV 1-3

zo 10/9 Ajax - Vitesse 4-2

zo 10/9 FC Groningen - Heracles Almelo 3-1

zo 10/9 FC Utrecht - RKC Waalwijk 1-1

zo 10/9 NEC - AZ 1-3

zo 10/9 Sparta Rotterdam - Feyenoord 1-3

Link naar bericht
Delen op andere sites

Speelronde 3

vr 8/9 FC Twente - Roda JC 0-1

vr 8/9 ADO Den Haag - NAC Breda 2-1

za 9/9 Excelsior - SC Heerenveen 0-3

za 9/9 Willem II - PSV 0-3

zo 10/9 Sparta Rotterdam - Feyenoord 0-2

zo 10/9 Ajax - Vitesse 2-0

zo 10/9 NEC - AZ 0-2

zo 10/9 FC Utrecht - RKC Waalwijk 2-1

zo 10/9 FC Groningen - Heracles Almelo 2-0

Link naar bericht
Delen op andere sites
Speelronde 3

vr 8/9 FC Twente - Roda JC 1-1

vr 8/9 ADO Den Haag - NAC Breda 1-0

za 9/9 Excelsior - SC Heerenveen 0-4

za 9/9 Willem II - PSV 1-2

zo 10/9 Sparta Rotterdam - Feyenoord 0-1

zo 10/9 Ajax - Vitesse 3-1

zo 10/9 NEC - AZ 1-2

zo 10/9 FC Utrecht - RKC Waalwijk 1-1

zo 10/9 FC Groningen - Heracles Almelo 3-0

Link naar bericht
Delen op andere sites

2 weken de tijd gehad en toch maar 2 man die hun voorspelling hebben ingestuurd. Zal mezelf maar niet meerekenen. Erg teleurstellend. Moet ik nog doorgaan hiermee of hebben jullie er eigenlijk toch niet zoveel belangstelling voor/zin in? Ik doe het namelijk niet voor mezelf. Want als ik maar 2 inzendingen krijg, hoeft het voor mij niet echt meer...

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 weken de tijd gehad en toch maar 2 man die hun voorspelling hebben ingestuurd. Zal mezelf maar niet meerekenen. Erg teleurstellend. Moet ik nog doorgaan hiermee of hebben jullie er eigenlijk toch niet zoveel belangstelling voor/zin in? Ik doe het namelijk niet voor mezelf. Want als ik maar 2 inzendingen krijg, hoeft het voor mij niet echt meer...

Het is gewoon te vlug begonnen. Ik wil best meedoen, Robin ook, en ik weet zeker nog meer, maar voor ik weer op het forum keek was het al begonnen. Daarom.. Daarbij adviseer ik je gewoon iedereen elke week een mailtje te sturen met alle wedstrijden, gegarandeert dat je antwoorden krijgt. Ik heb op mijn eigen site ook een eigen toto en het is nou eenmaal zo dat zoiets niet vanzelf gaat bij anderen, hoe frustrerend het ook is voor jou als initiatiefnemer. Het komt oneerbiedig over maar ik geloof niet dat mensen het zo bedoelen. Het is meer van: oh dat komt wel, om het vervolgens te vergeten. Als je mailt zul je zien dat mensen waarschijnlijk gelijk reply-en en je dus alle inschrijvingen binnenkrijgt. Mailen is natuurlijk ook geen moeite, je somt de wedstrijden op en geeft een link naar dit topic en that's it.

Maar ik begrijp je frustratie

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het is gewoon te vlug begonnen. Ik wil best meedoen, Robin ook, en ik weet zeker nog meer, maar voor ik weer op het forum keek was het al begonnen. Daarom.. Daarbij adviseer ik je gewoon iedereen elke week een mailtje te sturen met alle wedstrijden, gegarandeert dat je antwoorden krijgt. Ik heb op mijn eigen site ook een eigen toto en het is nou eenmaal zo dat zoiets niet vanzelf gaat bij anderen, hoe frustrerend het ook is voor jou als initiatiefnemer. Het komt oneerbiedig over maar ik geloof niet dat mensen het zo bedoelen. Het is meer van: oh dat komt wel, om het vervolgens te vergeten. Als je mailt zul je zien dat mensen waarschijnlijk gelijk reply-en en je dus alle inschrijvingen binnenkrijgt. Mailen is natuurlijk ook geen moeite, je somt de wedstrijden op en geeft een link naar dit topic en that's it.

Maar ik begrijp je frustratie

Het snelle beginnen kon nou eenmaal niet anders. Het forum keerde pas vlak voor het begin van de Eredivisie weer terug. En ik heb bewust gekozen voor een vaste groep deelnemers.

Ik doe zelf ook aan een paar toto's mee en je vergeet het inderdaad nog wel eens. Maar ok, nu zitten er twee weken tussen en het topic is al twee keer gekickt. Het is voor mij ook niet leuk om mensen achterna te moeten lopen voor hun voorspellingen. Ik zal de optie mailen in ieder geval eens overwegen.

Ik wacht nog wat andere reacties af en dan zal ik nog wel eens kijken wat ik er verder mee doe ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het snelle beginnen kon nou eenmaal niet anders. Het forum keerde pas vlak voor het begin van de Eredivisie weer terug. En ik heb bewust gekozen voor een vaste groep deelnemers.

Ik doe zelf ook aan een paar toto's mee en je vergeet het inderdaad nog wel eens. Maar ok, nu zitten er twee weken tussen en het topic is al twee keer gekickt. Het is voor mij ook niet leuk om mensen achterna te moeten lopen voor hun voorspellingen. Ik zal de optie mailen in ieder geval eens overwegen.

Ik wacht nog wat andere reacties af en dan zal ik nog wel eens kijken wat ik er verder mee doe ;).

Mailen lijkt me inderdaad een goede optie, nu was ik er op tijd bij (Wist niet dat er 2 weken tussenzaten, was dus al een week te vroeg), maar af en toe kom ik er op het laatste moment pas achter dat ik nog een voorspelling moet doorgeven, ik stel het ook tot het laatste moment uit. Met een geheugensteuntje zal ik zeker optijd mijn voorspellingen door gaan geven :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Mailen lijkt me inderdaad een goede optie, nu was ik er op tijd bij (Wist niet dat er 2 weken tussenzaten, was dus al een week te vroeg), maar af en toe kom ik er op het laatste moment pas achter dat ik nog een voorspelling moet doorgeven, ik stel het ook tot het laatste moment uit. Met een geheugensteuntje zal ik zeker optijd mijn voorspellingen door gaan geven :)

Dan zal ik dat wel gaan doen ja. Zijn er dan ook nog mensen dan die geinteresseerd zijn om deel te nemen? (Twice en Robin04 neem ik aan dan). Want nogmaals met 2 actieve deelnemers heeft het voor mij ook weinig zin...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Speelronde 4

vr 15/9 RKC Waalwijk ADO Den Haag

za 16/9 Heracles Almelo FC Utrecht

za 16/9 Vitesse NAC Breda

za 16/9 Excelsior Willem II

zo 17/9 Sparta Rotterdam FC Groningen

zo 17/9 AZ FC Twente

zo 17/9 PSV Feyenoord

zo 17/9 Roda JC Ajax

zo 17/9 SC Heerenveen NEC

Inzenden voor 15 september 20:00u!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dan zal ik dat wel gaan doen ja. Zijn er dan ook nog mensen dan die geinteresseerd zijn om deel te nemen? (Twice en Robin04 neem ik aan dan). Want nogmaals met 2 actieve deelnemers heeft het voor mij ook weinig zin...

Ja, ik wil best graag meedoen hoor. Beginnen we dan vanaf 't begin of starten Twice en ik met een achterstand?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, ik wil best graag meedoen hoor. Beginnen we dan vanaf 't begin of starten Twice en ik met een achterstand?

Ik ga nu niet meer meedoen. Ofja, vind het best, maar bedoeld eigenlijk te zeggen dat doordat het zo vroeg is begonnen amper mensen de tijd kregen en dus het deelnemersaantal eronder lijdt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, ik wil best graag meedoen hoor. Beginnen we dan vanaf 't begin of starten Twice en ik met een achterstand?

Maakt mij niet veel uit eerlijk gezegd. Anderen (deelnemers) mogen ook eens zeggen wat ze er van vinden O}. Snap dat jullie het niet leuk vinden om met een achterstand te beginnen en dat anderen het niet leuk vinden om hun scores geschrapt te zien. Waarom het zo vroeg is moeten starten heb ik al uitgelegd.

Maar goed, ik ga niemand verplichten om mee te doen ofzo. En als er verder geen belangstelling is dan gaat er gewoon een slotje op ;). Ik probeer alleen iets te organiseren op het forum, maar als de belangstelling ofzo er niet is... Ik krijg nu namelijk ook alleen maar reacties van mensen die (nog) niet eens meedoen. Het zou toch wel fijn zijn als anderen ook eens meedachten of hun mening gaven :).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb 2x niet mee kunnen doen vanwege computerproblemen, maar die zijn nu opgelost.

Het zou mij wel goed uitkomen als we overnieuw beginnen 8-)

Nou, dan hebben we er al 5 die mee willen doen;

- Niveath

- Twice

- The Master

- Robin04

- B&A Freak

Wie wil meedoen of vindt het niet erg om overnieuw te beginnen!?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sportief :)

Het wordt er leuker op als we met meer zijn denk ik, deze herstart moet wel eenmalig zijn natuurlijk :)

Daar ben ik het zeker mee eens (het eenmalige ;)). Als organisator ben ik neutraal over een herstart, als de overige deelnemers allemaal instemmen is het mij best. Het wordt wel erg kort dag, dus het is misschien beter om de draad bij speelronde 5 op te pakken. Anders moet binnen een klein tijdbestek alles geregeld worden. Wacht nog op de mening van Lennert en leonard. Bij Profcoach is ook een paar weken inspelen, dus zo erg is het niet.

Ik hoop dat er nog een paar mensen zich aanmelden, hoe meer hoe beter/leuker/spannender :P. Ik mis toch enkele erg actieve deelnemers van vorig jaar, met name Antonio en RM. (rancho heb ik na de herstart niet meer gezien). Maar ok, deelname is natuurlijk geheel vrijblijvend. Ik hoop dat we aan het eind van komend weekend het deelnemersveld ongeveer rond hebben.

Ik zal dan inderdaad het speelprogramma mailen, hopelijk werkt dit beter ;). Ik heb dan wel jullie mailadressen nodig, dus stuur na je aanmelding even een mail naar: themaster @ forumschorum.nl. stuur even een pb met je mailadres (mijn mail werkt tijdelijk niet ;)).

Mocht je een keer op vakantie gaan of weinig tijd hebben en meerdere speelronden vantevoren willen voorspellen, dan moet je me dat tijdig laten weten ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...