Ga naar inhoud

Fifa 2005


Aanbevolen berichten

Vond dat een tof spel, is ooit van mijn pc gegaan en niet meer terug gekomen. Heb afgelopen week het origineel gekocht en wilde hem gister op de pc zetten. Na de volledige installatie kreeg ik deze mededeling.

Nu heb ik hem op een andere pc geprobeerd te installeren maar hetzelfde verhaal. Terwijl het spel daar heeft gedraaid! Het is dus uitgesloten dat er iets binnen de pc (geluidskaart, grafische kaart of weet ik veel wat) niet goed functioneert.

Weet iemand wat het wel kan zijn?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nu las ik al van iemand dat hij zijn geluidskaart opnieuw had geïnstalleerd. Is er iemand die mij kan helpen hoe dat moet O}

Ik denk gewoon de driver opnieuw installeren, of een update zoeken en die dowloaden en dan die installeren.

(verder heb ik toch nooit meer werk in het installeren van een geluidskaart moeten steken)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik denk gewoon de driver opnieuw installeren, of een update zoeken en die dowloaden en dan die installeren.

(verder heb ik toch nooit meer werk in het installeren van een geluidskaart moeten steken)

Misschien stomme opmerking, maar hoe gaat dat precies in zijn werk?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Misschien stomme opmerking, maar hoe gaat dat precies in zijn werk?

Eerst kijk je wel soort geluidskaart je hebt

(control panel-sound and audio devices-hardware)

Dan typ je gewoon in google je type geluidskaart in, en erbij nog eens driver

je download die en installeert die

(zo werkt dat toch bij mij :P)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Eerst kijk je wel soort geluidskaart je hebt

(control panel-sound and audio devices-hardware)

Dan typ je gewoon in google je type geluidskaart in, en erbij nog eens driver

je download die en installeert die

(zo werkt dat toch bij mij :P)

En waar vind ik die?

* Twice voelt zich niet zo'n hele intelligente computerjongen

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En waar vind ik die?

* Twice voelt zich niet zo'n hele intelligente computerjongen

Wel, als je dus je geluidskaart hebt (dus je weet welke het is)

ga je naar http://www.google.com en daar typ je het type van geluidskaart in en daarachter typ je nog driver

dan enter en dan zal hij hopelijk voor jou resultaten weergeven

Op die site download je dan de driver, en dubbelklik je erop, de rest moet normaal gesproken automatisch gaan

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Wel, als je dus je geluidskaart hebt (dus je weet welke het is)

ga je naar http://www.google.com en daar typ je het type van geluidskaart in en daarachter typ je nog driver

dan enter en dan zal hij hopelijk voor jou resultaten weergeven

Op die site download je dan de driver, en dubbelklik je erop, de rest moet normaal gesproken automatisch gaan

Dat gedeelte van het verhaal kon ik nog volgen ;), maar weet zo niet wat voor geluidskaart ik heb. Meen dat deze nog geïntegreerd is aan het moederbord.

Via apparaatbeheer krijg ik dit

Op deze pc werkt het geluid momenteel ook niet. Dit is de pc waar het spel ooit heeft gewerkt dus het zou daar goed aan kunnen liggen.

Op de andere pc, waar het spel ook niet werkt, heb ik het nooit eerder geprobeerd, dus het zou kunnen dat die geen goede videokaart heeft of weet ik veel wat, hoewel hij verder wel aan de minimumeisen voldoet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik zie nergens echt een geluidskaart staan, ben je zeker dat je er een in de pc zitten hebt?

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik dat niet zeker weet. Maar het geluid heeft gewerkt, toen heb ik de pc geformateerd en deed het geluid het niet meer. Ik denk haast dat hij geïntegreerd in het moederbord zat en dat er nu een instelling verkeerd is, die ik eventueel in het biosmenu of zo moet wijzigen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zou zeer goed kunnen, maar daar kan ik je echt niet mee helpen, weet ik te weinig van.

Dj kan je misschien wel helpen.

Het is opgelost. Die pc had inderdaad nog een geluidskaart in het mobo zitten en die moest ik opnieuw installeren. En moest nog wat installeren. Eigenlijk wat makkelijker dan verwacht. Mede door hulp van ene D. de Bruin aka benafan is het verholpen. En jij ook bedankt randy_roes! Ben blij dat alles werkt :D

Mag dus een slotje op

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...