Ga naar inhoud

Prison Break


Aanbevolen berichten

Even de openingspost van Fok! gejat, maar zijn er meer mensen die kijken? In Nederland is seizoen 1 aan de gang maar 1 week terug is seizoen 2 begonnen, en dat is gaaf. (Ondanks wat ongeloofwaardigheden, maar het blijft een serie hé)

Wantedposter.jpg

In deze bloedstollende hit-serie pleegt Michael een bankoverval om in dezelfde gevangenis als zijn broer terecht te komen. Met behulp van een plattegrond van de gevangenis op zijn lijf getatoeerd, wil hij zijn ter dood veroordeelde broer bevrijden.

Aan het einde van het eerste seizoen zijn ze ontsnapt uit de gevangenis en worden tijdens hun vlucht op de hielen gezeten door de politie

In het tweede seizoen wordt hier ook de FBI aan toegevoegd in de vorm van Agent Alexander 'Buck' Mahone.

De Fugitives:

Michael "Fish" Scofield

scofield.jpg

Lincoln "Linc the Sink" Burrows

burrows.jpg

Fernando Sucre

sucre.jpg

John Abruzzi

abruzzi.jpg

Theodore "T-Bag" Bagwell

bagwell.jpg

Benjamin "C-Note" Franklin

franklin.jpg

Charles "Haywire" Patoshik

patoshik.jpg

David "Tweener" Apolskis

apolskis.jpg

Charles Westmoreland

westmoreland.jpg

Gevangenis personeel:

Henry Pope

pope.jpg

Brad Bellick

bellick.jpg

Dr. Sara Tancredi

tancredi.jpg

Overige belangrijke karakters:

FBI agent Alexander 'Buck' Mahone

mahone.jpg

Veronica Donovan

donovan.jpg

Agents Paul Kellerman & Danny Hale

agents.jpg

LJ Burrows

lj_burrows.jpg

Seizoen 2: (Bron)

Nuttige links:

Informatieve sites:

[*]Officiële site Prison Break

[*]Prison Break op IMDb

[*]Prison Break op TV.com

Overige sites:

[*]Voor de dames: B&H Page op Fok! voor Wentworth Miller

[*]Epguide voor het uitzendschema in de USA van Prison Break

[*]Devoted Fans Network: Prison Break Fansite

[*]Live Journal: Prison Break Fansite

[*]Wikipedia: Recaps van afleveringen (in het Nederlands)

[*]Wikipedia: Lijst van karakters

[*]Prison Break Theme Right-Click & 'Save as' (MP3)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb van het eerste seizoen iets meer dan de helft gezien, geloof ik, vooral omdat de tv toch aanstond vanwege CSI. Ik vond het een redelijk idiote serie.

De manier waarop Scofield uit de gevangenis probeert te ontsnappen is echt belachelijk. Hij jaagt iedereen tegen zich in het harnas omdat ie zonodig stoer moet doen, hij laat zich steeds betrappen, het complot wordt steeds groter omdat er steeds meer mensen achterkomen wat hij van plan is en die willen er ook uit... ik zat me echt dood te lachen. Dat die mensen een ontsnapping uit een gevangenis over zoveel afleveringen kan uitsmeren...

En nu komt er verdorie ook nog een tweede seizoen! Ze zijn al ontsnapt hoor, get over it.

En ja, ik weet best dat het ook gaat om corrupte agenten en machtswellustelingen en complottheorieen en weet ik veel... maar die ontsnapping is echt te dom voor woorden: D

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb van het eerste seizoen iets meer dan de helft gezien, geloof ik, vooral omdat de tv toch aanstond vanwege CSI. Ik vond het een redelijk idiote serie.

De manier waarop Scofield uit de gevangenis probeert te ontsnappen is echt belachelijk. Hij jaagt iedereen tegen zich in het harnas omdat ie zonodig stoer moet doen, hij laat zich steeds betrappen, het complot wordt steeds groter omdat er steeds meer mensen achterkomen wat hij van plan is en die willen er ook uit... ik zat me echt dood te lachen. Dat die mensen een ontsnapping uit een gevangenis over zoveel afleveringen kan uitsmeren...

En nu komt er verdorie ook nog een tweede seizoen! Ze zijn al ontsnapt hoor, get over it.

En ja, ik weet best dat het ook gaat om corrupte agenten en machtswellustelingen en complottheorieen en weet ik veel... maar die ontsnapping is echt te dom voor woorden: D

Ik weet dat er veel onrealistische dingen in zitten, maar ik vind het een zeer vermakelijke serie.

Voor de mensen die seizoen 1 nog niet helemaal gezien hebben, in spoilers.

[spoil]Vooral nu in seizoen 2 blijkt dat hij niet alleen het ontsnappen zelf heeft gepland, maar ook het uit de handen blijven van de politie is uitgedacht.

Het zal wel niet het leuke gevangenissfeertje van seizoen 1 houden, ze zijn er immers uit.[/spoil]

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...