Ga naar inhoud

Menno Buch terug op tv


Aanbevolen berichten

Met zijn geheel eigen wijze van interviewen en altijd taboedoorbrekend: Menno Buch was één van de grootste tv namen in de 90's. Daarna hebben hem een hele tijd moeten missen, maar vanaf vanavond is hij terug op tv met een 8-delige serie: Buch in de Bajes. Het programma wordt uitgezonden op rtl4 om 20:00 uur.

Van de site:

Buch In De Bajes is een 8-delige serie over het dagelijks leven in de Penitentiaire Inrichting Almere.

Wat klopt er van het beeld dat je in Nederland in de gevangenis beter af bent dan in een verzorgingstehuis? Zijn het een soort driesterrenhotels met plasmaschermen aan de muur? Of is dat een beeld dat door de media is gecreeerd? Door acht weken lang alles wat er in deze inrichting gebeurt te volgen, en door te praten met personeelsleden en gedetineerden geeft Menno Buch voor het eerst een ongecensureerd en rauw beeld van de werkelijkheid in een Nederlandse gevangenis.

Trailer: http://www.rtl.nl/programma/buchindebajes/home/

e0ca78d6a7788bbdfa50aa17bc922f90.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jammer genoeg heb ik dit gemist. Ben een weekendje met de vrouw weg geweest en zat net te eten om 20.00 uur. Ik ga het wel terug kijken en zal daarna laten weten wat ik er van vond.

Andere mensen die het al gezien hebben?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vond het een beetje rommelig in de montage, maar het programma heeft zeker potentie. Ook vind ik de presenteer/vertelstijl erg prettig. Als hij daar ter plekke is dan is er voor hem geen camera en legt hij niets aan de camera uit, dit doet hij in de voice-over. Geen stukjes in de studio met een zwart scherm er achter wat tegenwoordig zo populair is en geen overdreven wiebelende cameraman.

Best schokkend om te zien hoe iemand ook heel makkelijk voor geld iemand zou vermoorden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...