Ga naar inhoud

[TK] Pokémon Crystal


Aanbevolen berichten

30 euro voor Pokemon Crystal?

Volgens mij staat zo'n game voor niet meer als 15/20 euro te koop als ik het goed heb, als je goed zoekt heb je hem misschien wel voor 10.

De goedkoopste CIB die ik tegen ben gekomen is €44,95 En cartridge only zitten ze allemaal op +- 19 euro. Wellicht dat een verzamelaar ze ergens voor een prikkie heeft liggen. Daar ben ik niet van op de hoogte. Over de prijs kan altijd gediscussieerd worden.

Als je echter op Ebay kijkt, dan ga je je afvragen waarom deze zo goedkoop is.....

aangepast door Relanar
Link naar bericht
Delen op andere sites

Zal eens wat zeggen deze game levert op het moment op marktplaats compleet zonder het reclame boekje dat erbij hoort 40 euro op op eby zelfs hogere prijzen want je hebt deegelse versieiedereen wil de engelse versie. iedereen wil deze pokemon game en er wordt zeer aggresief op geboden mits de doos er nog bijzit. duurste handheld pokemon game die je op het moment kan krijgen. ikzelf heb hem gratis gekregen bij een deal :P maar das een ander verhaal stondniet eens op de advertentie kreeg he erbij. stevige dozen de gold silver en crystlal serie bijven vaak mooi.

ps de australische versie van pokemon crytal levert over de 200 euro op op ebay zeer zeldaa. en alleen om,at dze 100% engels was en dus mer ruimte had om er een extra plaatsje van een trainerbij tedoen. veel mooiere achterkant toch wel een leuke fact voor de echte verzamelaar. de engelse brtse versie wordt atijd gedeeld met Nederland bij deze game dus minder ruimtevoor extra figuurtes op de acterant

aangepast door zwaardgast
Link naar bericht
Delen op andere sites

dat klopt maar ik denk dat hij op marktplaats ongeveer 150 euro zou opleveren als iets echt waardevol is wrodt er gewoon hoog op geboden mits geode beschrijving etc.

b hiervan was luia australische versie. gewone verse levert op marktplaats 80 ero op de australische versie daar werd rui 200 tot 220 eurpgeboden op ebay levert ht 280 ero op dus he zal wel rnd die prijs opleveren

verder is de gewne pokmon crystal op marktplaats wel 40 euro waard zie ze daar wel voor gaan op het moment

Link naar bericht
Delen op andere sites

als je de game nog moet hebben zou ik ook weer de normale prijzen willen maar als je iets dubbel hebt en iets wilt verkopen dan nijg je toch naar uber prijzen te gaan:p heeft zijn voor en tegens.

in elk geval als je iets duursvoor een schijntje koopt voel je je toch een stuk beter dan als je eits koopt dat toch niks waard is. en op dit moment kan je toch een aantl dure games kopen voor eeschijntje. had et geluk vorige week bijvoorbeeld met de megaman &bass gba complete box game toch we leuk dat je dan iets hebt dat veel meer waard is dan waarvoor je het hebt gekocht

De truk is om het gewoon onderde marktwaarde te kopen, in mijn geva koop ik een game datvoo 50 euro gaat voor een tientje maar das een ander verhaal diedeals zijn nog te vinden. Maar ste je koopt iets vor ondr de marktwaarde, moch je het dan in deoekomst verkopen da heb je zo je geld terug of elfs wat winst. Bijde nes en snes heb ik nog nie echteen deal kunnen maken wel jammer, maar bij de gba en nieuwer kan je og prima deals maken en er nog geld en gratis games oor terug krijgen ook.

vooral bij ds games is het nu nog de tijd om de deals te maken nog zer lage prijzen, lukt me keer op keer om een zgan ds game compleet metales vip art etc nice staat voor 5 euro of minde te kopen. maar de grootste deals maak ik hoop het moment met de wii, gamecube en de Gameboy adv. 40% van al mijn games boxe compleet i nice staat heb ik o deze manier gratis en kreeg er zelfs geld voor ook met de stuff die niet complete was etcof dinge die ik al had.

Maar ik ga zoiezo no voor de snes en nes complete games zoeken voor de megadrive maar dat komt nog. ot nog wel even kijken hoe ik dat ga doen :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je hebt gelijk ik zelf zou er nu ook niks voor willen geven naja 10 euro met verzendkosten wel :P maarre als hij het op marktplaats zet vangt hij er zo 30 40 euro voor.ik zelfvind 25 euro ook te duur maar vergeleken met marktplaats is het goedkoper enige wat ik zeg het is een erlijke rijs onder de marktwaarde van wat de gek eroor geeft

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...