Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik kan me herinneren dat ik vroeger zag, het zat in een ander (Vlaams) programma: ''De Boomhut''.

Ik zag het twee geleden weer op PebbleTV en zag er heel bekend uit.. (Dankjewel Pebble voor het terughalen van oude programma's.)

 

Plonsters is kindertelevisie serie die gemaakt is door het Duitse bedrijf Anima Studio für Film & Grafik GmbH. De serie is gemaakt van plasticine ook wel kleianimatie.

Het draait rond Plif (de groene) Flops (de blauwe) die bezig zijn met het pesten van Plummy (de oranje). Een aflevering duurt meestal 3 minuten 30 seconden (ieder geval heel kort) het draait vaak om dat Plummy iets heeft gemaakt en dat Plif en Flops het kaopt maken/verpesten. Daarna maakt Plummy een list waarin de anderen altijd intrappen. De Plonsters kunnen zelf alles maken en worden., wat vaak leidt tot grappig/mooie taferelen.  

post-1055-0-85341900-1421794973_thumb.jpg

post-1055-0-11484800-1421794974_thumb.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...