Ga naar inhoud

Can You Beat Me?


Aanbevolen berichten

Een retro-dingetje uit 2002, maar onwijs weinig over te vinden online. Ik was wat TV-research aan het doen en kwam ineens een fragmentje tegen van het mini-tv spelletje 'Can You Beat Me?' dat volgens mij elke schooldag vooraf aan Pokémon (en op andere tijden) op Fox Kids te zien was. Zwaar overdreven over de top 'key battles' met de zogenaamde (als ik het me goed herinner) 'Beat Keys'. Plastic sleuteltjes die je kon kopen bij de speelgoedzaken (Blokker, Intertoys en Bart Smit, the usual), en die je in elkaar kon steken, kon draaien en dan zou één van die sleutels het binnenwerk van de andere sleutel naar buiten halen. Een gevalletje 'puur geluk', maar in een hysterisch 'battle-decor' had je zo een verlept sponsored tv-spelletje te pakken.

 

Ik heb er sowieso wat meer van op VHS, maar ik ben lui en weet niet waar en zoek ook niet per se beelden, ik zoek gewoon vooral info over die 'beat keys' zelf. Iemand die weet wat ik bedoel?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...