Ga naar inhoud

Lotto weekend miljonairs afleveringen


Aanbevolen berichten

Beste dames en heren,

mijn naam is Juul Kwisthout

ik heb een vraag aan u allen. Heeft er iemand toevallig nog vhs banden of dvd stukken liggen van oude Lotto Weekend miljonairs afleveringen van 1999 tot 2006(toen het door sbs6 werd uitgezonden) ik had vroeger een enorme collectie aan oude afleveringen op mijn pc staan, maar die zijn helaas verloren gegaan. Mijn grootste wens zou zijn om een eigen archiefje terug te hebben. 
mocht u iets voor mij hebben Of kent u iemand die aan afleveringen kan komen, kunt u mij bereiken via: * onder vermelding Weekend miljonairs
het zou voor mij heel veel betekenen om mijn jeugd weer zo goed als terug te krijgen. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom op Retroforum.

 

Dit is geen vraagbaak om je tv-uitzendingencollectie uit te breiden, ik heb je e-mailadres maar verwijderd. Natuurlijk ben je van harte welkom om deel te nemen aan het forum, we hebben erg veel leuke topics hier. Je zou ook een topic over Weekend Miljonairs kunnen maken, over hoe het ontstaan is, waar allemaal uitgezonden, waar het miljoen wel eens is gehaald etc.

Als je in dat topic dan opmerkt dat je nog uitzendingen zoekt dan denk ik dat je nog wel eens kans op reactie hebt ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...