Ga naar inhoud

Photoplay spirit 2.1 Bios instellingen na Default en veranderen Com poort


Aanbevolen berichten

Ik heb het vorige topic doorgelezen, dit bracht helaas geen resultaat: https://www.retroforum.nl/topic/5110-photoplay-werkt-touch-niet-van/

 

Na het verplaatsen van de Photoplay spirit 2.1en het vervangen van een bios batterij werkt het Touchplay niet meer. Bij het opstarten van de pc knippert een groen lichtje (onder d5) constant, totdat het scherm wordt aangeraakt. Hierna knippert het lichtje niet meer. Wat de juiste instellingen in de BIOS zijn weet ik niet. 

 

Ik kijk hier voor het eerst naar en moet het doen met de info van dit forum om het probleem op te lossen, wat tot nu toe is geprobeerd is het volgende;

- Bios instellingen terug naar default.

- Driver van com4 naar com1 vervangen (kabel die van knipperende lampje achter het beeldscherm naar de pc loopt).

 

Graag jullie hulp, met wat ik hoop, de juiste BIOS instellingen te vinden, zodat het touchscreen kan werken zonder hier een munt in te gooien.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...