Renske Posted April 23, 2021 Share Posted April 23, 2021 Hallo, Ik heb op marktplaats een p2000t gekocht. Dit was de eerste computer waar ik mee in aanraking kwam. Helaas zat er geen Basic interpreter module bij en dan kan je er eigenlijk niets mee. Heeft iemand er misschien nog eentje liggen voor mij? Groet, Renske Quote Link to post Share on other sites
demesmaeker Posted July 8, 2022 Share Posted July 8, 2022 On 4/23/2021 at 10:06 AM, Renske said: Hallo, Ik heb op marktplaats een p2000t gekocht. Dit was de eerste computer waar ik mee in aanraking kwam. Helaas zat er geen Basic interpreter module bij en dan kan je er eigenlijk niets mee. Heeft iemand er misschien nog eentje liggen voor mij? Groet, Renske Hallo Renske, Ik neem aan dat je er inmiddels al een hebt gevonden? Mvg, Demesmaeker Quote Link to post Share on other sites
bas Posted October 8, 2022 Share Posted October 8, 2022 Ik heb universele cartridge liggen met meerdere basics, assemblies en tekstverwerking Quote Link to post Share on other sites
dionoid Posted December 28, 2024 Share Posted December 28, 2024 Hi @Renske, op marktplaats bied gebruiker ifilot vervangende Basic cartridges aan voor maar € 5,00. https://www.marktplaats.nl/v/computers-en-software/vintage-computers/m2210208321-philips-p2000t-vervanging-basic-cartridge-p2305 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts