Ga naar inhoud

Monitor photoplay 2000


Aanbevolen berichten

Ik heb een photoplay 2000 van iemand gekregen. Deze is niet meer compleet. De oorspronkelijke monitor zit er wel nog in. Ik wil deze nu gebruiken met een pc waar groovyarcade op draait.

Ik heb een eigenaardig gedrag van de monitor.

Als ik de pc start moet ik steeds een 5-tal minuten wachten. De monitor blijft zo lang zwart. 

Bij het openen van de kap over de monitor wordt een schakelaar uitgeschakeld als veiligheid. Als ik na die 5 minuten deze schakelaar een paar keer snel na elkaar uit en aan zet, krijg ik plots perfect beeld. 

Dit moet ik steeds weer doen als ik een dag of zo later alles weer opstart.

Heeft iemand een idee wat hiervan de oorzaak kan zijn? Hoe ik dit kan troubleshooten?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dit geeft geen verschil. Die schakelaar zelf werkt correct.

Het is alsof de monitor een tijd onder stroom moet staan en dan pas wil hij werken na wel  kort na elkaar een paar keer de stroom weg te nemen en terug aan te zetten. 

Als ik na 5 minuten die stroom onderbreek, hoor ik het scherm zo'n typisch ontladend geluid maken en zie ik op het scherm een lichte gloed samentrekken naar het midden van het scherm.

Onderbreek ik die stroom vroeger, dan gebeurt er niks. Hoor ik niks en zie ik niks.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...