Ga naar inhoud

Heeft iemand meer video's of foto's van Roef Ragas.


Aanbevolen berichten

Hallo,

Wij zijn bezig met een documentatie van al het beschikbare materiaal van Roef Ragas.

Uiteindelijk zijn we op het punt gekomen dat we niks meer van hem kunnen vinden, terwijl hij in meer films en tv-programma's zat.

Zonneklaar zal het heerlijk zijn als iemand nog meer materiaal voor ons heeft.

 

Dit zijn onze gevonden media: De foto's die we hebben gepost, De Kroon, alle afleveringen van Grijpstra en de Gier, de aflevering Alle hens aan dek van de Sylvia Millecam show. de aflevering van Flodder, In de clinch, 12 steden 13 ongelukken, Unit 13, Russen, Westzijde Posse, In de Vlaamse pot, Coverstory, Pleidooi, Baantjer, Combat, Windkracht 10, Voor hete vuren, Bureau Kruislaan. De films die we hebben zijn: Pietje Bell 1&2, De Zeemeerman, De zwarte metoor, De fiets, Gitanes, karin, Vicious Circle, De Poolse bruid, Brush with fate, Breaking the waves, necrocam, Highland gardens, eerste kind op de maan, Missing link, All stars, Red Rain(alleen in het russisch).

 

Tevens hebben we: De Sander Vos videoclips alle 3 die roef bevatten, Doorroosje, Barend en van Dorp show.

 

De Video's die we nog nodig hebben zijn: Ivoren wachters(het geluid van de film), Spangen, De enclave, Trauma 24/7, Wildschut & de vries, de belager, Hundred procent, schimmen, gloed, Boy meets girl stories, Total loss, Maten, Blindganger, celluloid blues, I see you, De verstekeling, Arends, In het belang van de staat, Rondootje, Mijn moeder heeft ook een pistool, Goede daden bij daglicht, Juju, Mykosch, Schaduwlopers, De buurtsuper, Tralievader, De nieuwe moeder, Toen Kooymans met vakantie was, Hartverscheurend, Recht voor zijn raab, Een turk uit Italië, Richting Engeland, Life & Cooking, Het uur van de wolf.

 

Ook willen wij graag privé opnames van zijn toneelstukken zien.

 

Mocht u nog een serie of een film hebben of kennen waar Roef Ragas in zit, maar die niet in de lijsten staat vinden wij dat ook goed om te weten of zien.

 

Met vriendelijke groet,

Puik 2000

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 7-9-2023 om 13:58, samba-boy zei:

Worden de opnames die jullie verzamelen ergens uitgestald, vertoond of gepubliceerd? Vanwaar de adoratie voor Roef? Wie is 'we', gaat het om een groep, een persoon, een pagina? :)

 

De Buurtsuper heb ik volledig dus daar kan ik je wellicht aan helpen, maar ik zou graag eerst wat meer informatie hierover willen ;)

Hallo,

 

Wij zijn twee scholieren die een profielwerkstuk maken over of het belangrijk is beeldmateriaal te behouden van overleden acteurs.

De acteur die wij als één van de onderwerpen hebben gekozen is Roef Ragas. We hebben hem gekozen, omdat wij hem in de werken die we hebben gevonden een goede acteur vonden en dat hij tevens goede toneelstukken had gemaakt.

 

We kunnen de linkjes van het materiaal dat we hebben gevonden delen, behalve de DVD van de Kroon (want dat is illegaal).

 

We zouden het erg op de prijs stellen als u ons kon helpen met 'De Buurtsuper'.

Groetjes,

Puik2000 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Eerlijk gezegd ben ik wel verbaasd. Hoe werkt dit precies? Als je een grote lading foto's en video's verzamelt, wat doe je dan daarna?

 

Er zijn speciale mogelijkheden voor leerlingen bij Beeld En Geluid (en bij EYE), dus waarom gebruik je die niet gewoon?

Dat lijkt mij namelijk érg relevant, want zij bewaren namelijk beeldmateriaal van overleden acteurs. En zij vinden dat belangrijk. :)

 

Ik weet niet of zélf proberen zoveel mogelijk voorbeelden te hamsteren de beste strategie is. (Daar kan je ook aardig wat tijd aan kwijtraken die je dan niet aan andere dingen kan besteden.)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 5 months later...

Hallo iedereen, Ik en mijn beste vriendin die samen een profiel werkstuk deden voor school over hoe makkelijk het is om oud beeld materiaal terug te vinden. we hadden onder andere Roef Ragas gebruikt als een onderwerp. Het onderwerp was: Hoeveel beeldmateriaal blijft bewaard van een overleden acteur.

Voor de gehele profiel werk stuk hebben we een 8,3 gehad.

Maar vooralsnog zoeken wij de volgende films, want het is nu onze hobby geworden:

Ivoren wachters(het geluid van de film)

Spangen

De enclave

Trauma 24/7

Wildschut & de vries

De belager

Hundred procent

Schimmen

Gloed
Boy meets girl stories

Total loss

Maten

Blindganger

Celluloid blues

I see you

De verstekeling

Arends

In het belang van de staat

Rondootje

Mijn moeder heeft ook een pistool

Goede daden bij daglicht

Juju

Mykosch

Schaduwlopers

De buurtsuper

Tralievader

De nieuwe moeder

Toen Kooymans met vakantie was

Hartverscheurend

Recht voor zijn raab

Een turk uit Italië

Richting Engeland

Life & Cooking

Het uur van de wolf.

 

Spangen is gevonden en De enclave hebben we gekocht.

Wij willen het liefst De buurtsuper vinden of krijgen, we kunnen ervoor terug de links sturen van de al gevonden films en misschien een film bestand die op dvd staat.

Alvast graag gedaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...