Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Wat vinden jullie van watersport (roeiboot, rubberboot, motorboot, zeilboot, platbodem, vissersboot, cruiseschip...)? En hebben jullie misschien zelf een boot?

Mijn opa heeft een boot en ga dit jaar weer twee weken varen op zijn motorboot.

http://www.bassieadriaancaps.nl/picture ... 000770.JPG

Eindhoven

http://www.bassieadriaancaps.nl/picture ... 000778.JPG

Heusden

http://www.bassieadriaancaps.nl/picture ... 000781.JPG

Heusden

http://www.bassieadriaancaps.nl/picture ... 000787.JPG

Heusden

Dit zijn foto's van 2003. Ik maakte toen het tochtje Dinteloord (ligt aan het Volkerak/Krammer en Haringvliet daaro), Terheijden, Breda, Tilburg, Eindhoven, Veghel, Den Bosch, Heusden (mooi stadje :Y), en zo weer terug naar Terheijden en verder. Dit jaar gaan we het omgekeerd varen en takken we af naar Woudrichem (Loevestein :D) op de Afgedampte Maas.

Nu jullie!

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik word snel zeeziek. Maar op zich vind ik boten wel cool. Mijn pake had vroeger een Skutsje, en we hebben wel eens een watervakantie gedaan, dat was stoer.

Rubberboten zijn ook gaaf. Hmmm... bedankt voor de tip, ik ga eens kijken of ik hier ergens in de buurt kan kanoën.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik word snel zeeziek. Maar op zich vind ik boten wel cool. Mijn pake had vroeger een Skutsje, en we hebben wel eens een watervakantie gedaan, dat was stoer.

Rubberboten zijn ook gaaf. Hmmm... bedankt voor de tip, ik ga eens kijken of ik hier ergens in de buurt kan kanoën.

Hier in Breda kun je ook kanoën op de Singels. Lijkt me best leuk omdat je daar met de boot (dan bedoel ik hoger als 80 centimeter) niet kan komen vanwege de brug voorbij de haven tenzij je daar al een boot hebt liggen.

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat was het eerste waar ik echt voor gespaard heb toen Termel.nl eindelijk een beetje ging lopen :D. Ik heb (nu presies een jaar geleden) een Bayliner 2855 Ciera Sunbrigde gekocht. Top ding. 380 Pk, 10 meter lang, 2.80 breed.

bootje.jpg

Dit is hem niet exact. Ik zal deze zomer eens een paar mooie foto's maken. Mijn onderkant is gifgroen en er zit een donkerrode kap op (inderdaad prelude rood :P)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hier in Hilvarenbeek bij de Beekse Bergen kun je ook kanoën

Wonderer heeft wel een beetje *japie* trekjes ==> snel zeeziek :P

leuke foto's Lukas _O_

Foto's? Owww :P... Ik heb 5602 foto's waarvan ongeveer 1500 treinenfoto's en precies 1088 screenshots van B & A :9~.

Heb ook bij de Beekse Bergen gelegen hoor ;). Niet in het haventje daar maar gewoon aan het kanaal bij die ligplaatsen. Als je dan 100 meter verder loopt kom ik bij die kanos uit.

Verder zijn boten wel leuke dingen. Er zit stroom in die accu's, voor een week (hoewel we natuurlijk ook weer varen), je hebt water voor een dikke week, je hebt een mega-gasfles (vier keer zo groot als die normale bruine) en vaak ook veel te eten bij voor 2 dagen (denk ook aan versheid enzow :P).

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dat was het eerste waar ik echt voor gespaard heb toen Termel.nl eindelijk een beetje ging lopen :D. Ik heb (nu presies een jaar geleden) een Bayliner 2855 Ciera Sunbrigde gekocht. Top ding. 380 Pk, 10 meter lang, 2.80 breed.

bootje.jpg

Dit is hem niet exact. Ik zal deze zomer eens een paar mooie foto's maken. Mijn onderkant is gifgroen en er zit een donkerrode kap op (inderdaad prelude rood :P)

Pas maar op dat de Baron hem niet pikt om zijn schuilplaats er van te maken ;) Mooi ding!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Pas maar op dat de Baron hem niet pikt om zijn schuilplaats er van te maken ;) Mooi ding!

Hij ligt in zwartewaal :P Niemand die dat kan vinden :P

Al zou het daar wel een zeeeeer zeeeeeer geschikte schuilplaats zijn ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hij ligt in zwartewaal :P Niemand die dat kan vinden :P

Al zou het daar wel een zeeeeer zeeeeeer geschikte schuilplaats zijn ;)

Zwartewaal? Oh dat ken ik wel, hoor. Ff denken, Terry Bouhuizen he :P. Hoe heet de boot? :+

Lukas ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Zwartewaal? Oh dat ken ik wel, hoor. Ff denken, Terry Bouhuizen he :P. Hoe heet de boot? :+

Lukas ;)

Obsession :P Lekker toepasselijk :P

Jammer dat er hier niet meer gepraat word. Dit is één van mijn grootste hobby's :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...