Ga naar inhoud

Shorties met Bassie ???


Aanbevolen berichten

Onder het motto: dromen kan altijd:

Zou het niet leuk zijn als er Shorties kwamen met alleen Bassie die van alles beleefd. Eventueel zou Adriaan alleen de voice-over kunnen doen.

"Leren en Lachen met Bassie deel 1"

Een beetje nieuw tv-materiaal zou leuk zijn!

Ook zou het leuk zijn wanneer Bassie de eerstvolgende oudejaarsmarathon doet, natuurlijk weer bij Nickelodeon!!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik denk niet dat dat gebeurt. Bassie werkt niet meer met Adriaan. En eerlijk gezegt, van alleen het karakter Bassie valt niet zo veel te leren. Er zal altijd iemand moeten zijn die hem op zijn fouten wijst.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Ik had een keer een e-mail naar Bassie gestuurd (in 2002) en daar vroeg ik: "In welk jaar is de verzonken stad opgenomen" En ik kreeg als antwoord terug "in 1988". En Europa is opgenomen in 1990. dus ik denk dat de laatste filmpjes gemaakt zijn in 1989.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik had een keer een e-mail naar Bassie gestuurd (in 2002) en daar vroeg ik: "In welk jaar is de verzonken stad opgenomen" En ik kreeg als antwoord terug "in 1988". En Europa is opgenomen in 1990. dus ik denk dat de laatste filmpjes gemaakt zijn in 1989.

Het lijkt alsof er niet veel tijd verschil in zit, dus ik denk 1990.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik had een keer een e-mail naar Bassie gestuurd (in 2002) en daar vroeg ik: "In welk jaar is de verzonken stad opgenomen" En ik kreeg als antwoord terug "in 1988". En Europa is opgenomen in 1990. dus ik denk dat de laatste filmpjes gemaakt zijn in 1989.

Zat het niet anders? Ik dacht op Reis door Europa is opgenomen in 1991 en de Reis vol verrassingen in 1993, want Adriaan ging toch in 1992 kijken naar de mooiste plekjes in Amerika om daar te filmen enz.

Link naar bericht
Delen op andere sites

In Portugal komt het vat uit 1870. En die port is 120 jaar oud. Dus volgens mij is Europa herfst 1990 opgenomen en gemonteerd in 1991. En in 1992 ging Adriaan plekjes opzoeken in Amerika. Dus dan moeten de 10 kleine filmpjes opgenomen zijn in 1989 / 1990.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...