Ga naar inhoud

Idee voor forummeet: TV Toys + Circus


Lijkt je dit wat en welke datum heeft je voorkeur?  

7 leden hebben gestemd

  1. 1. Lijkt je dit wat en welke datum heeft je voorkeur?

    • Ja, dit lijkt me wel wat en ik ga het liefst op 4 september.
      1
    • Ja, dit lijkt me wel wat en ik ga het liefst op 5 september.
      1
    • Nee, beide dingen op Ã?©Ã?©n dag is een beetje teveel van het goede.
      6


Aanbevolen berichten

Zou het niet leuk zijn om op een dag een bezoek aan het TV-toys museum te combineren met een bezoek aan circus Althoff?

Nu staat het circus op zaterdag 4 september en zondag 5 september in het park Presikhaaf in Arnhem. Van station Dieren naar station Arnhem Presikhaaf is het ongeveer 12 minuten reizen, dus dat moet te doen zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zou het niet leuk zijn om op een dag een bezoek aan het TV-toys museum te combineren met een bezoek aan circus Althoff?

Nu staat het circus op zaterdag 4 september en zondag 5 september in het park Presikhaaf in Arnhem. Van station Dieren naar station Arnhem Presikhaaf is het ongeveer 12 minuten reizen, dus dat moet te doen zijn.

Lijkt mij niet zo geslaagd. (bijna) alle forumleden zijn al in het TV-Toys museum geweest en de meeste ook in het circus. Wat misschien wel een leuk plan is, is wachten tot november. Bassie heeft dan zijn nieuwe clown-entree's. Ik kan mij best voorstellen dat er mensen zijn die dit wel willen maar dit is even mijn mening hier over.

Als er genoeg mensen komen wil ik misschien best overwegen om ook te komen, voor de gezelligheid.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Lijkt mij niet zo geslaagd. (bijna) alle forumleden zijn al in het TV-Toys museum geweest en de meeste ook in het circus. Wat misschien wel een leuk plan is, is wachten tot november. Bassie heeft dan zijn nieuwe clown-entree's. Ik kan mij best voorstellen dat er mensen zijn die dit wel willen maar dit is even mijn mening hier over.

Als er genoeg mensen komen wil ik misschien best overwegen om ook te komen, voor de gezelligheid.

Ik wil nog wel een keer naar dieren, maar het circus heb ik nou wel even gezien. Ik wil WEL Bassie en zijn Vriendjes zien, maar die komt voorlopig niet in de buurt.

We hebben ook die toer nog, 18 september, straks worden jullie me zat ;) Overdosis wonderer is erg slecht voor je gezondheid ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik hoop niet dat dit ipv 18 september is....

Want zo'n toer lijkt me leuker.

En beide (zowel 18 september als 4/5 spetember) is een beetje teveel van het goede voor mijn financiele positie...

Het is niet i.p.v. 18 september. Het is, als er genoeg animo is, gewoon beiden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ga nog een keertje naar Dieren, we hebben 18 september staan en ik wil ook naar Bassies andere show(s). Dus ik doe hierbij even niet mee, maar wat let de rest...

Volgens mijn therapeut mag ik het contact met Wonderer weer voorzichtig opbouwen... 8)7

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...