Ga naar inhoud

stukken van b en a


Aanbevolen berichten

ik wil weten waaruit het hoorspel van bassie en adriaan komt, die dat ze zo'n verhaal naspelen waar adriaan het vertelt en bassie de geluiden erbij maakt, en dat verhaal speelt zich af bij een soort klasteel, bassie en adriaan doen dit in een studio voor de radio dacht ik 8)7 nog begrijpelijk :?*):)

en ik zou ook graag willen waaruit de scene komt dat adriaan in de spiegel kijkt, omdat hij ervoor zit, ik denk voor of na een voorstelling, en dat de spiegel dan alles nadoet maar niet als hij hem nat spuit of zoiets dergelijks..... ;)

ik hoop dat iemand me kan helpen......

alvast bedankt,

_O_*O*_O_^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik wil weten waaruit het hoorspel van bassie en adriaan komt, die dat ze zo'n verhaal naspelen waar adriaan het vertelt en bassie de geluiden erbij maakt, en dat verhaal speelt zich af bij een soort klasteel, bassie en adriaan doen dit in een studio voor de radio dacht ik 8)7 nog begrijpelijk :?*):)

en ik zou ook graag willen waaruit de scene komt dat adriaan in de spiegel kijkt, omdat hij ervoor zit, ik denk voor of na een voorstelling, en dat de spiegel dan alles nadoet maar niet als hij hem nat spuit of zoiets dergelijks..... ;)

ik hoop dat iemand me kan helpen......

alvast bedankt,

_O_*O*_O_^O^

Het zijn alle2 droomwerelden van series. De 1e droomwereld die je beschrijft komt uit de serie van "De huilende professor" en de 2e droomwereld komt uit de serie "De Diamant".

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Foei Dj :P Je moet de series toch wat beter gaan kijken :P 2e scene is toch echt van de serie van De Diamant

Ja, daar heb je gelijk in! En als Bassie dan weer "terug op de wereld" is dan komt er nog een kleine fout. Namelijk: Bassie zegt tegen Adriaan iets in de richting van: "Je hebt me al helemaal natgespoten!" Maar dat was Adriaan niet die 'm natspoot maar hijzelf!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, daar heb je gelijk in! En als Bassie dan weer "terug op de wereld" is dan komt er nog een kleine fout. Namelijk: Bassie zegt tegen Adriaan iets in de richting van: "Je hebt me al helemaal natgespoten!" Maar dat was Adriaan niet die 'm natspoot maar hijzelf!

Ja dat is maar net hoe je het bekijkt, je ziet namelijk 2 Bassie's zitten he :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja dat is maar net hoe je het bekijkt, je ziet namelijk 2 Bassie's zitten he :P

Ja, klopt... Maar ik neem aan dat die Bassie die door Adriaan gespeeld wordt ook Bassie moet voorstellen (z'n spiegelbeeld dan) dus hoe kan hij dan tegen Adriaan zeggen dat ie hem nat spoot?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, klopt... Maar ik neem aan dat die Bassie die door Adriaan gespeeld wordt ook Bassie moet voorstellen (z'n spiegelbeeld dan) dus hoe kan hij dan tegen Adriaan zeggen dat ie hem nat spoot?

In zijn droom is het spiegelbeeld de andere "persoon" bij hem in de buurt. Als hij wakker wordt, staat Adriaan in de buurt, dus zegt hij het terwijl hij met zijn gedachten nog bij de droom is tegen Adriaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

In zijn droom is het spiegelbeeld de andere "persoon" bij hem in de buurt. Als hij wakker wordt, staat Adriaan in de buurt, dus zegt hij het terwijl hij met zijn gedachten nog bij de droom is tegen Adriaan.

Ver gezocht, maar als jij 't zegt zal 't ongetwijfeld kloppen... O}

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ver gezocht, maar als jij 't zegt zal 't ongetwijfeld kloppen... O}

Dat is nou het mooie aan dit soort scene's, je kunt het op meerdere manieren uitleggen, die ook nog lijken te kloppen. Maar het belangrijkste is dat het voor je eigen gevoel klopt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...