Ga naar inhoud

Welkom op Retroforum
Registreer je vandaag nog en doe mee in deze gezellige community die gaat over alles wat retro is. Heb je al een account? klik dan hier om in te loggen. - Heb je nog geen account? Waar wacht je nog op? Het is geheel gratis! Klik hier en maak een account aan.

Fotowedstrijd

Stem nu mee: welke ingezonden foto is de mooiste? Klik hier

Ja zuster Nee zuster

• Op dit topic mag je niet antwoorden.
2 replies to this topic

Y J

• User
  • Pac-Man

• 1921 posts
  • Console:Nintendo 64
Iedereen herinnert zich vast nog wel iets daarvan, de serie hebben we volgens mij allemaal niet gezien, maar wel veel overgehoord. En vorige week heb ik de film gezien, fantaaastisch. Ook vond ik het passend hier te zetten, het was tenslotte een kinderserie, waarbij net als Het Geheim van de sleutel afleveringen verloren zijn gegaan, oke bij die hebben ze 1 aflevering gevonden, maar het heeft wel wat met alkaar te maken. Er is iig één aflevering heel gebleven, en nog wat buitenopnames. Maar goed, als dit geen goed topic wordt dan gooit een van de mods er maar een slotje op.
Coming Up!

leonard

• User
  • Space Invader

Pip Pip Pip Pip Pip
  • 675 posts
  • LocatieHardinxveld-Giessendam

B1000000 zei:

Iedereen herinnert zich vast nog wel iets daarvan, de serie hebben we volgens mij allemaal niet gezien, maar wel veel overgehoord. En vorige week heb ik de film gezien, fantaaastisch. Ook vond ik het passend hier te zetten, het was tenslotte een kinderserie, waarbij net als Het Geheim van de sleutel afleveringen verloren zijn gegaan, oke bij die hebben ze 1 aflevering gevonden, maar het heeft wel wat met alkaar te maken. Er is iig één aflevering heel gebleven, en nog wat buitenopnames. Maar goed, als dit geen goed topic wordt dan gooit een van de mods er maar een slotje op.

Ik vind het ook en prachtige film, zoals je weet. 'k ben er door jou verslaaft aan geworden. }:|
'k kan er niet vanaf blijven.
adriaan: Een wat?
bassie: Een lolbroek. Een humorpantalon.

samba-boy

• User
  • Frogger

• 2898 posts
  • LocatieDen Bosch
  • Console:SNES

Mooi om dit topic eens omhoog te gooien, op http://www.jazusterneezuster.nl/ kun je nu complete afleveringen terugluisteren en alle filminlassen en foto's van de opnames bekijken. Álles wat bewaard is gebleven van de serie staat op die site, en dat is toch meer dan wat de meesten denken :)
Doei Afbeelding

Tweetbox