Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Vroeger op de aftiteling van de series van "De Schatkaart", "De Kroon", "De Verzonken Stad" stond altijd bij m.m.v. altijd Handy Fool. Toen ik nog niet wist dat *japie* & *bas* één en dezelfde persoon waren dacht ik altijd dat dat de acteur was die *japie* speelde. Nu weet ik wel beter, maar k ben toch wel benieuwd wie of wat Handy Fool nu was?

Link naar bericht
Delen op andere sites
nee vlgs mij niet want de naam Joop Dikmans stond er altijd bij op de aftiteling

Handy Fool staat bij de aftiteling die ik heb gezien tussen haakjes achter zijn naam (alleen bij Schatkaart). Kweenie of daar nog verschillende versies van zijn, maar dat zou nog kunnen. Dit is wat ik weet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Handy Fool staat bij de aftiteling die ik heb gezien tussen haakjes achter zijn naam (alleen bij Schatkaart). Kweenie of daar nog verschillende versies van zijn, maar dat zou nog kunnen. Dit is wat ik weet.

Staat ook bij de oude aftiteling van de Kroon. Heb daar nog een screenshot van.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zo, ik was niet dat dat de artiestennaam van Joepie Dickmans was. O}

In de aftitelingen van die avonturen staat wel altijd de naam van Evert van den Bosch.

Is dat die man die Japie speelt in scènes als Bassie en Japie allebei in 1 beeld komen (bijvoorbeeld achtervolging boeven op B&A op Lanzarote)???

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zo, ik was niet dat dat de artiestennaam van Joepie Dickmans was. O}

In de aftitelingen van die avonturen staat wel altijd de naam van Evert van den Bosch.

Is dat die man die Japie speelt in scènes als Bassie en Japie allebei in 1 beeld komen (bijvoorbeeld achtervolging boeven op B&A op Lanzarote)???

Evert van den Bos ja. De schoonzoon van Bas. Werkt al jaren en jaren mee met de series en shows.

Kan me even niet voor de geest halen welke achtervolging op Lanzarote je bedoelt, maar er is wel de achtervolging op de Emma-brug. Hij speelt ook het slaafje van Inspecteur de Vries.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Evert van den Bos ja. De schoonzoon van Bas. Werkt al jaren en jaren mee met de series en shows.

Kan me even niet voor de geest halen welke achtervolging op Lanzarote je bedoelt, maar er is wel de achtervolging op de Emma-brug. Hij speelt ook het slaafje van Inspecteur de Vries.

Zozo, ook al weer familie! :D Na Aad, Bas, Ina ook Evert. :)

Mja met die achtervolging op Lanzarote bedoel ik bijvoorbeeld een camerashot: je ziet B&A rijden, de camera draait naar links en daar komen de boeven aanrijden.

Dat-ie dat agentje speelde wist ook nog niet. Weer wat geleerd. :7

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Mja met die achtervolging op Lanzarote bedoel ik bijvoorbeeld een camerashot: je ziet B&A rijden, de camera draait naar links en daar komen de boeven aanrijden.

Ahh, zo. Ja, zou kunnen. Een aantal van die shots (zoals in de Kroon en de Stad) is gewoon montage, maar die achtervolging zou best met een stand in kunnen zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Zozo, ook al weer familie! :D Na Aad, Bas, Ina ook Evert. :)

Mja met die achtervolging op Lanzarote bedoel ik bijvoorbeeld een camerashot: je ziet B&A rijden, de camera draait naar links en daar komen de boeven aanrijden.

Dat-ie dat agentje speelde wist ook nog niet. Weer wat geleerd. :7

Wat dacht je van Theo van Woerden, agent in de Kroon? Die is ook familie, wat voor weet ik niet.

Maar wat doet Evert van den Bos dan voor iets in de afleveringen op Lanzarote. Hij moet daar wel iets gedaan hebben, want bij die afleveringen staat bij m.m.v. bijvoorbeeld niet de naam van Dick Engelbracht. En wie is Gerard Speijer?

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...