Ga naar inhoud

Foutje, moet kunnen...?


Aanbevolen berichten

Geachte community-members,

Ik heb tot mijn grote verdriet een foutje op deze (overigens zeer professionele) website ontdekt. Wanneer iemand zijn bericht meer dan een keer aanpast, verschijnt er dit:

Laatst aangepast door 'Bas van Toor' op Di Jun 29, 2004 9:34 am, in toaal 2 keer bewerkt

Laatst aangepast door 'Aad van Toor' op Di Jun 29, 2004 8:20 am, in toaal 5 keer bewerkt

* Dit is slechts een voorbeeld. Zo zijn de oorspronkelijke namen omwille van de privacy aangepast.

Geef in dit forumcommunitytopic alle foutjes op deze site aan! Ik weet zeker dat de moderators/operators (die overigens fantastisch werk leveren) ons dankbaar zullen zijn voor onze aan-/opmerkingen.

Groeten, 'Robin'.

Link naar bericht
Delen op andere sites

/me had dit al n tijdje geleden ontdekt en aan meneer de dj gereported, maar die heeft wel belangrijkere dingen te doen dan dit op te sporen ;)

-hoort dit trouwens niet meer in vragen vragen vragen?-

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik zag bij een post van iemand, dat er 2 keer stond dat het bericht aangepast was

Zag ik ook net bijv. deze post:

Ik vind het na de nabewerkingen van alle series de meest verpestte aflevering van allemaal. De oorspronkelijke muziek van Jean Micheal Jarre op het moment dat en in de grot de schat zoeken pastte er echt heel goed in en gaf er ook een hele spannende sfeer aan.

Ik snap niet dat ze het in deze aflevering waarin nauwelijks muziek van Aad Klaris voorkwam ze het ook nog eens nodig vonden om de al eerder genoemde muziek en ook de muziek van Peru als de boeven en vastbinden (wat dus allemaal muziek van andere artiesten dan Aad Klaris is) ook nog eens te vervangen door muziek van Bert Smorenburg die er totaal niet inpast zoals Thema Onderwater en Dreiging Kroon die de spannende sfeer echt totaal wegnemen.

Laatst aangepast door DJ Sjammie op Vr Sep 24, 2004 1:30 pm, in totaal 1 keer bewerkt

Laatst aangepast door DJ Sjammie op Vr Sep 24, 2004 1:30 pm, in totaal 1 keer bewerkt

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 months later...
Er staat niet meer bij hoeveel berichten er zijn sinds je laatste bezoek, dit vond ik toch wel handig.

Is dit tijdelijk weg ofzo, of is er ergens een fout ?

er is iets finaal fout gegaan in de index, ik heb een origineel terug moeten plaatsen, ik ga straks eens kijken waar het zat en proberen het terug te zetten.

als er meer opvalt meld het svp ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

klopt, ik was bezig met iets en dat wilde niet zoals ik het wilde dus ik dacht: alles undo-en en weer opnieuw uploaden. Blijkbaar toch niet 100% goed gegaan en weg was de index. Repareren ging niet, ik kon de fout niet vinden.

Toen de index van het origineel gepakt maar daar zitten de toevoegingen nog niet in, vandaar ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...