Ga naar inhoud

>Bas en Tooske als Bassie en Adriaan<


Aanbevolen berichten

Heey allemaal,

Ik weet niet of jullie er allemaal al van op de hoogte zijn, maar hier 'n leuk nieuwtje:

Bastiaan Ragas, bekend van 'Aïda' en 'Popstars The Rivals', en Tooske Breugem, 'Idols' en 'Ticket', gaan samen als Bassie en Adriaan poseren voor 'n kalender die gemaakt wordt voor 'n goed doel. Dit wordt georganiseerd door Rob Stenders van Stenders Vroeg.

Bas van Toor vond dit initiatief zo leuk dat hij een origineel kostuum van zichzelf en Aad beschikbaar stelt voor de shoot.

Zo zullen nog meer bekende Nederlanders hun medewerking hieraan verlenen: Frits Spits als Kojak bijvoorbeeld.

RTL Boulevard gaat deze shoot volgende week filmen en om te zien hoe de vorige editie er ongeveer uitzag, moet je de volgende link maar eens bezoeken:

http://www.diede-klerks.nl/kalender.htm

Ik vind het persoonlijk erg leuk en raar om een verband te zien tussen Bassie en Adriaan en Bastiaan Ragas...

Groetjes!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bas van Toor vond dit initiatief zo leuk dat hij een origineel kostuum van zichzelf en Aad beschikbaar stelt voor de shoot.

Ik vind het persoonlijk erg leuk en raar om een verband te zien tussen Bassie en Adriaan en Bastiaan Ragas...

Hebben ze wel wat aan die kostuums? Beetje verkeerde formaat, denk ik, of is Bastiaan kleiner dan ie lijkt? ;)

En ik kan me voorstellen dat het voor jou raar is.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Deze kalender is voor WarChild. Ik ben hiervan lid. ik heb al een kalender met o.a. Marco Borsato en Sita als Grease en met nog veel meer artiesten. Echt een hele mooie kalender. En je steunt het goede doel jongens!!!

Echt kopen. (ik geloof dat ik 15 gulden heb betaald hiervoor, kan ook euro zijn.)

gr Michiel

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...