Ga naar inhoud

[centraal] Hulp bij technische mankementen


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

Iedereen heeft wel eens een probleempje met een apparaat dat hij heeft, en weet daar niet onmiddelijk raad op.

Vraag het dan hier, en wie weet kan iemand hier je wel helpen

Ik begin :

ik heb een Sonzy MZN505 Minidisk speler, dit is een van de eerste generatie Net-MD, en deze kan enkel via optische line-in of via USB opnemen.

Liedjes hierop zetten ( van cd's ) doe ik steeds via USB, en dus ook via het bijhorend programmatjes Open MG Jukebox.

Onlangs wou ik eens een nieuwe MD schrijven, en ik krijg steeds de melding " can not write to external media/device"

Weet iemand hier waaraan dit kan liggen, of hoe ik dit kan oplossen.

Nu al bedankt

PAS WEL OP : geen links naar illegale software of aanbiedingen van software hier, liefst wel iemand die hulp kan bieden ( anders onmiddelijk slotje )

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik heb zelf erg slechte ervaring met open MG, probeer het eens via RealPlayer.

Probeer ook eens 'gewoon' op te nemen op die MD, kijken of die wel goed is en controleer ook of hij niet write protected is (schuifje op de voorzijde van de disc).

Doe anders eens een FULL EREASE op de disc zelf. Als dat allemaal niet helpt, probeer een andere USB kabel en als dat niet werkt een andere disc en als dat niet werkt gooi dan maar weg :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ok, via USB lukt niets.

Nu enkel nog eens optisch proberen,

euhm Dj, waar vind ik ergens een digitale uitgang van iets met geluid?

Je kunt het ook analoog proberen hoor, als hij maar opneemt.

Optische uitgangen zitten op de meeste DVD spelers, op goede kwaliteit CD-spelers en op de latere Laserdisc spelers.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Je kunt het ook analoog proberen hoor, als hij maar opneemt.

Optische uitgangen zitten op de meeste DVD spelers, op goede kwaliteit CD-spelers en op de latere Laserdisc spelers.

Ik kan met m'n MD enkel via usb of optisch opnemen.

En heb dus net geprobeerd : lukt niet

:'( MD kan niet meer opnemen, enkel afspelen

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...